1

Temat: f030 myszka

zakupilem sobie f030 :) niestety myszka ktora byla w komplecie jest spsuta (bylo o tym wiadomo od poczatku). ma ktos odsprzedac myszke do atari sztuk jeden (na allegro znalezc jakos nie moge) ?

2

Odp: f030 myszka

Gratulacje!!
POlecam to:
http://allegro.pl/adapter-myszy-usb-do- … 92891.html

z tą myszką:
http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/626388

Pochwal się w jakiej wersji Twój Falcon...

3

Odp: f030 myszka

W kilku miejscach pisze że nadaje się amigowa, trzeba tylko jakiś (nie pamiętam który) kabelek przełożyć. Są też do kupienia przelotki dla myszy USB (ale nie mam doświadczenia jak działają).

Zaczęło się od Atari 65XE+LDW2000, potem Atari 1040STE, Amiga 1200, Atari Portofolio, morze blaszaków, GBA,PS1, 2, 3....

a teraz:Atari STez Ultrasatanem,  Atari 65XE+Ultimate1 + SIDE2+ SIO2SD + 1050+LDW Super 2000

4

Odp: f030 myszka

@cedyn: gratulacje! ostatnio męczyłem demka Firestarter, IT oraz ACYL :) Brakowało Twojej muzy. Mam nadzieję, że napiszesz jakiegoś nowego DTM'a! (jest dostępna pełna wersja za free).

Ale żeby trzymać się tematu: kupiłem ten "adapter" mychy, i nie działa u mnie ani na STe ani na Falconie. Będąc na sztabie u Adama działał bez zarzutu. Nie kumam tego. Albo mam coś uwalone, albo to "cudo" nie współpracuje z każdym sprzętem? Ktoś coś wie na ten temat?

Ostatnio edytowany przez grey/msb (2014-01-27 15:00:19)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

5

Odp: f030 myszka

Ale po co mycha, samą klawką też się da ;P

grzybson/SSG^NG

6

Odp: f030 myszka

@grzybson: ja lubię mieć mychę pod łapą :) nie znoszę touchpadów i klawiatury. sorry, taki klimat.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

7

Odp: f030 myszka

grey/msb napisał/a: