Temat: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

Jaki tandem (komposer + player w asm) zabiera najmniej czasu? Chodzi mi o procedurę grającą max 5-10 rasterlinii, czym mniej tym lepiej.

Ostatnio edytowany przez qbahusak (2014-05-09 09:37:53)

2

Odp: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

bardzo szybki jest DeltaMusicComposer Player.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

3

Odp: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

Player RMT, tylko jak najmniej feat'ów. Np. bez synthów oraz zmian tempa i głośności. Można jeszcze odpuścić 1 kanał i dawać na 3ch. :)

I Ty zostaniesz big endianem...

4

Odp: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

Delta Konopa była tworzona z myślą o szybkości, jeszcze MPT Player Fox-a był kiedyś synonimem szybkości

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

5

Odp: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

SoundTracker z ASF'u. Future Composer choć ten jest bardziej zbliżony do CMC oidp jeśli idzie o szybkość.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

Odp: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

Ew. "player" 10-rozkazowy jak masz od groma pamięci :)

7

Odp: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

Gdybym miał to bym nie pytał :)
Dzięki za odpowiedzi.

Ostatnio edytowany przez qbahusak (2014-05-10 20:48:04)

8

Odp: Player (b. szybki) pokey mono - najw. kilka linii rastra?

i jak? wiesz już który jest najszybszy ? jakieś wnioski ?

jaka jest zasadność trzymania przy życiu starych trackerów, takich jak CMC, Future Composer, wszyscy nastawiają się na RMT

a gdyby tak tracker na PC który umożliwia wybór, CMC, Delta, MPT itp. czy może po prostu kolejnym etapem jest kolejny tracker zrywający z poprzednikami

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C