Temat: North & South
Witam
Na PPA pojawiła się informacja, że gra przy sporej ilości obiektów "muli". Nie mam tej gry aktualnie, ale ciekawi mnie, czy w wersji ST/E też tak jest? http://www.ppa.pl/forum/strefa-gier/311 … ie#m444322
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam
Na PPA pojawiła się informacja, że gra przy sporej ilości obiektów "muli". Nie mam tej gry aktualnie, ale ciekawi mnie, czy w wersji ST/E też tak jest? http://www.ppa.pl/forum/strefa-gier/311 … ie#m444322
Grałem wielokrotnie, zwolnienia nie pamiętam.
Podobno chodzi o moment kiedy ma się dużo armat i one strzelają. Niestety kolega na AO potwierdził, że zwalnia.
Ostatnio edytowany przez Ender (2014-10-20 20:09:19)
Milion razy grałem na Amidze i jakoś nie zauważyłem zwalniania.
Ja kojarzę to zwalnianie ( na STE ) przy opcji z dużą ilością strzelających armat i jak dobrze pamiętam, to nie było lekkie zwolnienie.
Duża ilość strzelających armat to... dwie :P nie przesadzajmy, to by nawet napisane w basicu chodziło bez problemu. No chyba że kod AI dużo czasu zabiera.
Duża ilość strzelających armat to... dwie :P
Dwie? No to któryś z nas ma coś z pamięcią nie tak :P Ja kojarzę, że można było mieć po 3 armaty, czylil na 2 graczy to było by 6 armat na raz.
Ale może faktycznie to ja źle pamiętam i przydział był tylko jedna armata max. Ech, może jakoś wieczorem odpalę tą grę aby sprawdzić jakość swojej pamięci, bo to może już odpowiedni wiek aby iść na bardziej rozległe badania czy cuś :)
Ostatnio edytowany przez jury (2014-10-21 09:37:03)
Co do liczby armat: http://www.ppa.pl/gry/north-south.html ;)
No właśnie, jdenak dobrze pamiętałem ilość armat :)
A tutaj można zobaczyć na żywo użycie 3 armat jednocześnie:
http://youtu.be/CHcoemBuUZ0?t=18m6s
W takim razie, dalej potwierdzam to co napisałem powyżej. Przy 6 armatach, kiedy wszystkie strzelają, przynajmniej wersja na STE zwalaniała, i to nie, że leciutko, tylko pamięta mi się, że masakrycznie! :)
Ostatnio edytowany przez jury (2014-10-21 09:48:10)
Zgadza się, armaty mogły być po 3 z każdej strony. To że w Basicu mogłoby chodzić bez problemu to może i prawda, pytanie jeszcze jak to zostało napisane :) Że przypomnę co Kuba Husak zrobił z Amaroute.
Adam Klobukowski napisał/a:Duża ilość strzelających armat to... dwie :P
Dwie? No to któryś z nas ma coś z pamięcią nie tak :P Ja kojarzę, że można było mieć po 3 armaty, czylil na 2 graczy to było by 6 armat na raz.
Ale może faktycznie to ja źle pamiętam i przydział był tylko jedna armata max. Ech, może jakoś wieczorem odpalę tą grę aby sprawdzić jakość swojej pamięci, bo to może już odpowiedni wiek aby iść na bardziej rozległe badania czy cuś :)
No dobra, skleroza galopuje. Dobra, wyobraziłem sobie jak to jest zrobione i mój wniosek jest taki, że N&S jest po prostu słabo napisane.
Pierwszy raz grałem w North & South na PC.
To był stary AT z Herculesem.
Siedzieliśmy na praktykach i jak nic nie było do roboty, graliśmy właśnie w North & South i Sokobana.
Ponad dwadzieścia lat temu.
Piękne czasy.
Rozmarzyłem się.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 1.766 sekund, wykonano 15 zapytań ]