1

Temat: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Tak jak obiecaliśmy. Wersja finalna naszego demka z SV2k14

wymagania: Atari XL/XE 256kb

http://lamers.art.pl/download/LMS_CP_FINAL_RELEASE.zip

miłego odbioru! :)

gep/lamers^dial

2

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Co prawda oglądałem tylko na emu, ale kilka chwil siedziałem z rozdziawioną gębą widząć czarne ekran monitora. Nice one!

grzybson/SSG^NG

3

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

- działa już na '816? ;)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

4

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Zawsze działało. Chyba :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

5

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Jako kąkurencja napisze - FAJOWE!!!

6

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

@Wieczor - nie działa ;)- Pisze, że wymagany 6502c

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

7

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

grzybson napisał/a:

Co prawda oglądałem tylko na emu, ale kilka chwil siedziałem z rozdziawioną gębą widząć czarne ekran monitora. Nice one!

no cusz [tm]

(zrzut z Altirry 2.50)

Post's attachments

no6502.png 5.39 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
I Ty zostaniesz big endianem...

8

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

@Pin: dasz sobie radę :) poprzednie było Pin Ready teraz jest Pin Free ;) remis 1:1 - w dogrywce padną gole

gep/lamers^dial

9

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Momencik. Po kolei.

@Grzybson: czarny ekran - chcesz powiedzieć, że coś się wywaliło i nie idzie?

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

10

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Pin napisał/a:

@Wieczor - nie działa ;)- Pisze, że wymagany 6502c

lub 65C02

gep/lamers^dial

11

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Pin napisał/a:

@Wieczor - nie działa ;)- Pisze, że wymagany 6502c

Wybacz Pin, nie maczałem w tym palców i jestem tak samo zaskoczony jak Ty - no cóż.....

@swinkamor12: Amiga tak zresztą jak ST jest 32 bitowa bo procesor jest 32 bitowy, int w C jest 32 bitowy, a to po ilu bitach się komunikuje z resztą jest nieistotne.

12

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

nie dziala na atarce z ultimate i side


czarny ekran

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

13

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

z loadera to odpalasz, czy ze Sparty - może coś to im pomoże ;)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

14

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

z loadera

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

15

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Acha, to chyba jestem w domu. Miałem coś takiego już. Przy invitrze.

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

16

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

to odpal ze Sparty - tylko ustaw jakiś sensowny konfig. Czyli dla pewności np. banked $6F (żeby była gwarancja, że demo nie wywali banku dosa), no i jeśli nie masz skonfigurowanego runext, to: X NAZWA.EXT

Ze side i U1MB nie sprawdzę, bo nie mam Ultimate

Ostatnio edytowany przez Pin (2014-12-15 23:37:38)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

17

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

@Bober - dziękuje za komentarz. Mnie bardzo podobało się Wasze demo.  Nie mam pojęcia jak jesteś w stanie ruszać taką ilością grafiki na raz na ekranie ale wiem jedno - tytuł Waszego dema jest jednym z najbardziej mylących w historii :)

@Lotharek - dzięki wielkie za zamontowanie Ultimate - chodzi na nim wszystko pięknie i miałem okazję testować też to demo :) SIDE - nie mam niestety i jak dostanę kiedyś w swoje ręce to zobaczę gdzie może być problem. Tym razem za to nasze demo powinno chodzić bez problemu na SIO2PC (Zdaje się, że Vidol zgłaszał problemy odnośnie wcześniejszych produkcji).

Brak supportu dla '816 - Pin wie o tym od czasu party bo próbowaliśmy najpierw uruchomić na tym procesorze, także jeszcze raz podziękowania dla Pina za sprawą akcję, użycie magicznego guzika i puszczenie tego na stockowym procku, dzięki czemu nie było problemów z odpaleniem:) Na emulatorze z ustawionym tym procesorem rozjeżdża się muzyka z demem.

Ograniczenia sprzętowe dema - za wszystkie odpowiedzialne jestem JA i to czego to demo nie supportuje (NTSC, mniejszej ilości pamięci, procesor 16 bitowy) zostało wyłączone i pojawia się stosowny komunikat na starcie aby nie było niezpodzianek w trackcie oglądania. Kodowania na Atari wciąż się uczę i być może w przyszłości ogarnę lepiej także różne rozszerzenia. Cieszę się, że nasze demo zostało przywitane tak pozytywnie mimo że nie jest w stanie obsłużyć wszelkiej masy różnorodnego sprzętu który posiadacie, i dziękuję Wam za to :)

18

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Jakby ktoś mógł jeszcze sprawdzić z loadera SIO2SD - jesli problem jest ten sam, to przypuszczam że jest to proste to poprawki.

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

19

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

z loadera sio2sd ( wybor tytulu i X ) dziala

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

20

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

jako przedstawiciel degenerosceny poproszę o jutuba :)

"Was powinny uzbrojone służby wyciągać z domów do punktów szczepień, a potem zamykać do pi* za rozpowszechnianie zagrożenia epidemicznego" - Epi 2021
"Powinno się pałować tylko tych co tego nie rozumieją. No i nie szmatki i nie chirurgiczne tylko min FFP3, to by miało jakiś sens. U mnie we firmie, to jak przychodzi bezmaskowiec, to stoi w deszczu przed firmą" - Pin 2021

21

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

update:

wchodzimy do biosa ultimate, wlaczamy side PBI i sparte, SIDE on with button. dajemy S (save) i naciskamy L

uruchamai sie loader SIDE ( do atrow i xexow)

CYBERPUNK rusza

z samego loadera side w ataric bez ultimate nie dziala

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

22

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Co so 816 to sobie przypomniałem - faktycznie kiedy testowałem jedną z wcześniejszych wersji, wszystko od początku do końca działało, jednak momentami gubiło synchro - tn. timinigi się nie zgadzały. Wtedy zaproponowałem, że aby uniknąć złego odbioru to lepiej to zablokowac, nie wiedziałem po prostu że to już nastąpiło :)

@lotharek: bez ultimate to może być cięzko, chyba że masz inne 256KB :) Ajcek twierdzi że sprawdził z loadera na SIDE i niby działa. Jutro sprawdzimy która to wersja.

Ostatnio edytowany przez wieczor (2014-12-16 00:11:59)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

23

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

Szeryf napisał/a:

Na emulatorze z ustawionym tym procesorem rozjeżdża się muzyka z demem.

Mógłbyś wypuścić taki build, na którym można byłoby to osobiście zobaczyć? Że demo rozjechało się przy 16 MHz, łatwo wierzę, ale na 65C816 z tradycyjnym taktowaniem to już dużo trudniejsze do wzięcia na wiarę.

KMK
? HEX$(6670358)

24

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

na atari dziala, demo bardzo fajne.

nie mialem okazji testowac na deformacjach ale jesli wybiera sie ta opcje to naturalnym krokiem wydaje sie rowniez sprawdzanie szybkosci dzialania emulatora i na tej podstawie podejmowanie decyzji o blokowaniu mozliwosci uruchomienia.
swoja droga zadanie kodera to nie poszukiwanie wspolnego mianownika dla n-modyfikacji sprzetowych aby tylko uruchomic program kosztem wydajnosci czy wielkosci (trend ciekawy i z powodzeniem rozwijany w technologii Java) tylko eksploracja i eksploatacja niepowtarzalnych mozliwosci atari i tego co go wyroznia sposrod innych 8bitowcow...
i w tym demie widze cos takiego. brawo.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

25

Odp: CyberPunk by LAMERS - wersja finalna

@drac030: ja sprawdzałem tylko w trybie 20MHz. Mam gdzieś starego builda work-in-progress bez tej blokady i sprawdzę czy objaw wystąpi przy normalnym taktowaniu (też zakładam że nie). Faktem jest, że zakładając różne prędkości CPU trzeba do takich rzeczy jak synchronizacja podejść inaczej, tak jak to się robi w PC - teraz, bo przykładem braku tego  jest stara dosowa gierka digger, która chodzi dobrze na XT 4.77 a potem zaczyna się szaleństwo :)

Ostatnio edytowany przez wieczor (2014-12-16 09:28:32)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem