Temat: Joysticki do atari i gra

Witam Zwracam się do forumowiczów z takim zapytaniem, otóż jestem w posiadaniu dwóch padów od Atari oraz gry Defender 2.
Ciekawy jestem dokładnie z jakiego modelu Atari pochodzą bo nie znam się na tym kompletnie i czy takie pady oraz gra są cokolwiek warte, dodam jeszcze ze sprzęt nie jest sprawdzony.

Ostatnio edytowany przez Quinezz (2015-08-28 06:35:37)

Post's attachments

WP_20150827_002.jpg 1.56 mb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

2

Odp: Joysticki do atari i gra

Masz na naklejce carta - Atari 2600. Jak do sprzeania - za defendera II mogę dać 15zł plus przesyłka - lubię tą grę. Na allegro carty do 2600 chodzą średnio od 9 do 25zł, za perełki - 40zł wzwyż. Pady przypuszczam po jakieś 15-20zł, ale tego nie wiem.

Sikor umarł...

3

Odp: Joysticki do atari i gra

Konkretnie pisząc, to te joypady (Atari CX78) zostały wprowadzone do sprzedaży z konsolą Atari 7800 ProSystem, która jest zgodna w dół z Atari 2600.

Byłbym chętny na oba. :)

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

4

Odp: Joysticki do atari i gra

Cart dotarł - dziękuję.

Sikor umarł...

5

Odp: Joysticki do atari i gra

By Ci wszystkich astronautów porwali!
Ja swojego Stargate'a musiałem ściągać z angolskiego je**** i mnie wysyłka kosztowała więcej niż cart.
;(

No chyba, że to kwestia obrazka w drugą stronę...

Ostatnio edytowany przez Mef82 (2015-09-02 21:12:31)

"Stand rigid for the next battle
Peace means reloading your guns
The love for life is all hatred in disguise
A carnival creation with masks undone
"

6

Odp: Joysticki do atari i gra