Temat: MEGA STE - SCSI + UltraSatan

Jestem zielony dosyć jeśli chodzi o duże ATARI.
Jak najlepiej skonfigurować MEGA STE  które ma na pokładzie dysk SCSI 40 MB  i pod ręką mam ULTRASATANA ( HDDRIVER)
Na dniach ląduje u mnie wymarzone MEGA STE i tak juz wyprzedzam fakty jak podejść do tematu startu  i obsługi dysku.
Czy komp będzie widział oba dyski równocześnie ?
Nie wiem czy nie lepiej wywalić całkiem SCSI dysk i działać na  USatanie, czy szkoda to robić ....

Ostatnio edytowany przez pablozp (2017-03-02 13:01:55)

.

2

Odp: MEGA STE - SCSI + UltraSatan

Ze swej strony moge powiedziec ze napewno HDDriver bedzie widzial zarowno dysk SCSI jak i Ultrasatana ktory pozatym jest podlaczany do zlacza ACSI, ja cos takiego uruchamialem u siebie co prawda a TT, ale konfiguracja byla taka ze mialem wewnetrzny dysk SCSI i podlaczylem Ultrasatana z dwoma kartami. Dysk 40 MB to fatktycznie nie duzy, nie wiem czy mam racje ale wydaje mi sie ze SCSI bedzie szybsze niz Ultrasatan, zgadza sie czy sie myle ?

Falcon CT63, CTPCI + Radeon 9250, napęd MO Fujitsu 230 MB oraz naped Syquest 230 MB, Nagrywarka Yamaha CDRW 2100, Napęd DVD-ROM, Netusbee, Skaner EPSON GT8000/Falcon 030, Ram 14 MB, karta CF 16 GB/Hades 060, CD-ROM, Nagrywarka Yamaha CDR, karta sieciowa, napęd Syquest 44 MB/Atari TT 030; 10 MB ST-Ramu, 64 MB TT-Ramu, Zewnętrzny naped CD-ROM, napęd MO Fujitsu 230 MB, karta graficzna MEGA Vision 300 Netusbee/Atari Jaguar + Skunkboard, Atari 65 XE + SIDE

Odp: MEGA STE - SCSI + UltraSatan

Dysk SCSI 40MB jest raczej starej konstrukcji i raczej nie powinien chodzić szybciej od UltraSatana, chyba że jakąś badziewną kartę do UlstraSatana włożysz. Nowszy dysk ma szansę być szybszy.