1

Temat: Happy Archiver Software dla Happy Warp 7.x

Witam !

Szukam programu jak w temacie służącego do tworzenia i edycji zabezpieczeń dla rozszerzenia Happy Warp 7.x o możliwościach jakie ma Super Archiver, jeśli ktoś ma ten program w wersji dyskowej było by idealnie, najlepiej gdyby była to oryginalna wersja lub kopia oryginalnej dyskietki z tym programem ( oryginały były zabezpieczone przed kopiowaniem ). Widziałem, że są pliki atr, jednak strona nie otwierała się poprawnie, nie wiem czy to jest program już po Crack-u i czy będzie działał poprawnie.

Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam: Żbiku

Atari jest najlepsze !!! ale zaraz za nim jest Apple :)

2

Odp: Happy Archiver Software dla Happy Warp 7.x

Na AtariAge przed dwoma tygodniami była rozmowa na podobny temat, została udostępniona działająca wersja Happy Warp Speed 7.1 Software Disk. Nie znam się, ale może tego właśnie szukasz?

A8CAS - narzędzie do 100% archiwizacji kaset Atari

3

Odp: Happy Archiver Software dla Happy Warp 7.x

Krótki napisał/a:

Na AtariAge przed dwoma tygodniami była rozmowa na podobny temat, została udostępniona działająca wersja Happy Warp Speed 7.1 Software Disk. Nie znam się, ale może tego właśnie szukasz?

Witam !