1

Temat: player RMT

da sie tak skonfigurowac playera (lub moze ktos ma przerobionego) RMT aby ten przy kolejnych wywolaniach w ramce (jak gramy np. 3x na ramke) przekopiowywal dane z bufora przez co zabieral gora dwie linie?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: player RMT

fox kiedyś poczynił coś takiego do Numena, ale oczywiście nie RMT, w każdym razie to by było świetne

3

Odp: player RMT

DMSC stworzył narzędzie do kompresji strumienia 9 wartości POKEY-owych

https://atariage.com/forums/topic/29115 … nt=4283540

~6 linii obrazu to zajmie dla najszybszej wersji dekompresora

tutaj przykład (zapis wartości POKEY-a do pliku realizuje któraś wersja ASAP)

https://atariage.com/forums/topic/29115 … nt=4283869

w przypadku Numena, Fox przerobił player MPT, tak aby zapisywał dane POKEY-a do bufora które potem są odtwarzane, wypełnienie bufora jest inicjowane w przerwach między kolejnymi efektami z pełną wolną mocą CPU

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

4

Odp: player RMT

szkoda czasu grzebac sie w tym plajerze. najprostrze moim zdaniem rozwiazanie dla odtwarzania 2x na ramke:

na VBI:

jsr RASTERMUSICTRACKER+3    ;play
ldy #7
@ lda trackn_audf,y
sta bufor,y
dey
bpl @-
lda v_audctl
sta bufor+8
jsr rmt_p1    ;play bez zapisu do POKEYA

i na DLI:

    ldy bufor+8
    lda bufor+0
    ldx bufor+4
    sta $d200
    stx $d201
    lda bufor+1
    ldx bufor+5
    sta $d200+2
    stx $d201+2
    lda bufor+2
    ldx bufor+6
    sta $d200+4
    stx $d201+4
    lda bufor+3
    ldx bufor+7
    sta $d200+6
    stx $d201+6
    sty $d208

zajmuje nawet mniej niz 2 linie

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.