1

Temat: [S] wyprzedaż - licytacje

Do sprzedania parę rzeczy.

1. Gra "Miecze Valdgira" na kasecie. Oryginał z epoki, stan wizualny bardzo dobry, na kasecie jest zapewne wspomniana gra, prawdopodobnie działa, ale nie sprawdzam na ten moment, bo nie mam magnetofonu.
Cena wywoławcza 45zł.

2. Klucz programu Notator do Atari ST. Wpadł mi w ręce kiedyś w komplecie z jakimś Atari i wylądował w kartonach z klamotami. Nigdy go nie testowałem, nie znam się na tych notatorach, nie używałem, nie wiem jakie ma wersje, nie sprawdzam, sprzedaję jak jest, podejrzewam że działa, bo niby czemu nie?
Cena wywoławcza 45zł.

3. TOS 1.0 oryginalny w 6 kościach. Chyba niemiecki na 99%. Kości nigdy nie lutowane (były oryginalnie w podstawkach), ładny stan, czyste nóżki. Wyciągnięte kiedyś z 520ST "krótkiego", był sprawny, tylko robiłem sobie upgrade. Teraz leżą te kości, może dla kogoś mają wartość muzealną, albo ktoś może chce sobie odbudować na takich starych kościach oryginalnego kompa. Dla mnie rzecz leży bezwartościowo.
Cena wywoławcza 5zł.

4. Mysz Atari STM1. Mysz w stanie bardzo dobrym. Wpadła mi w ręce kilka miesięcy temu, myślałem, że pragnę takową posiadać, ale jednak leży i miejsce zabiera. Rozebrałem, wyczyściłem bardzo dokładnie każdy element, naprawiłem pęknięte ścieżki na płytce pcb, wymieniłem przyciski na nowe (jest to wersja oryginalnie ze zwykłymi tact switchami, więc wymienione na identyczne nowe bez problemu). Mysz działa idealnie, jak nowa:-)
Cena wywoławcza 95zł.

Koniec wszystkich licytacji we wtorek 16 sierpnia do północy.
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć wysyłkę paczkomatem 15zł.

Post's attachments

mv1.jpg 137.49 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

mv2.jpg 170.34 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

notator.jpg 109.91 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

stm1_1.jpg 118 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

stm1_2.jpg 151.65 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

tos.jpg 148.66 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku.