1

Temat: AY-2-POKEY

Czy jest sens próbować emulować AYgreka na pokeyu ??

Wczoraj przeprowadziłem pierwsze testy i efekt jest różny - na razie trochę fałszuje co jest wynikiem prawdopodobnie błędnych obliczeń wysokości dźwięku ale gra podobnie do oryginału.  smile
Dlatego nie umiszczam na razie przykładów bo grają nieczysto  sad

Jeśli miałby powstać player to potrzebuję prockę do dekompresji LHA na 6502 bo wszystkie AY są właśnie nim pakowane.

2

Odp: AY-2-POKEY

w sumie - czemu nie big_smile

- Święty?? - a ile można teoretycznie % oryginału zaemulować np SID'a - lecz na 65c816 @ 14mhz ??

Tak nawiasem (()) mówiąc widziałem na F$6 coś z superCPU dla C64;- chciałbym to demkiem nazwać, lecz w zasadzie było to coś - co wyglądało jak split gierek z Amigi. Krótko mówiąc - niezłe.  :twisted: -

Co to jest? To przecież ATARI! ... Atari? - co pan, ja nie jestem rolnikiem ;)

3

Czyli AY Player? Jak masz ochotę (widzę, że masz wink), to myślę, że czemu nie? Zawsześ się atarowce dowartościują trochę.  roll  Z tym, że bardziej mi spieszno jakąś finalną wersję SID2POKEY zobaczyć?  A potem? AY Player? AY2POKEY? CO będzie następne?  :mrgreen:

Generalnie: jestem za.

[ Dodano: Pon Mar 21, 2005 10:42  ]
A tak się ma -1 do upływu dni i wieczną młodość.  roll

4

pewnie chodzi Ci o gierke z Protovision co zwie sie Metal Dust?

http://www.protovision-online.de/
http://www.protovision-online.de/md/trailer.zip

niezłe...taki jak to ktos powiedzial na party..." sklonowany Zybex do kwadratu" z konkretnymi wymaganiami:

"  * A Commodore 64 with Heavy Duty Power Supply or a Commodore 128
    * A 3,5" floppy drive (FD-2000 or 1581) or another compatible mass storage
    * A CMD SuperCPU 20 MHz Accelerator with SuperRAM Card (at least 4 MB)
    * and of course a monitor or TV as well as one or two joysticks.