Temat: Falcon a muzyka

Hi.

Jestem muzykiem (w sumie amatorem - elektronika) no i od dziecka atarowcem, choć ostatnimi czasy się to urwało troszeczkę.. Tak się ostatnio zastanawiam na temat zastosowania Falcona w muzyce. Dużo słyszałem (ale tylko powierzchownie) o jego możliwościach w dziedzinie dźwięku i tak sobie myślę czy by w niego nie zainwestować...

Chodzi o to że na PC dobry dźwięk musi być podparty naprawdę dobrą kartą dźwiękową (plus pamięć i dysk aby się nie zawiesił na byle czym) nie mówiąć już o bardzo drogim oprogramowaniu. Jak to się przedstawia na Falconie? Czy może ktoś się czuje na siłach aby porównać to z jakimś dopalonym Falconem? Jakie byłyby możliwości i jakie ceny?

Charlie

2

Odp: Falcon a muzyka

Myślę, że taniej kupisz dobrą kartę dźwiękową zjadającą całego Falcona na śniadanie do tego dysk z pamięcią niż Falcona. A zamiast dopałki dokupisz sobie panel LCD 19" :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

3

Odp: Falcon a muzyka

swiete slowa janq

4

Odp: Falcon a muzyka

... a i darmowego, dobrego muzycznego oprogramowania wszelkiej maści na PC nie brakuje, pogrzebać w sieci tylko trzeba trochę.

5

Odp: Falcon a muzyka

eee...  panowie.... może w ogóle schowajmy zabawki i do domu? może jakieś zalety zastosowania Falcon'a w muzyce, czy takowych nie ma?

Ostatnio edytowany przez grey/msb (2006-04-04 13:31:08)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

6

Odp: Falcon a muzyka

Falcona (w oryginalnej obudowie) łatwiej wziąć na koncert.

http://www.5oft.pl/

7

Odp: Falcon a muzyka

Niz laptopa z Audigy ZS na pcimci? :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

8

Odp: Falcon a muzyka