1

Temat: Opis .MOD

Zabiję "geniusza", który opracował takie g*.* które na końcu ma trzy literki:
MOD
!!!!
konwersja tego syfu na cokolwiek normalnego jest zadaniem dla masochistów. w Neo jest już prawie gotowa, ale na mój gust odrobinkę zbyt długa... zajmuje 1/3 miejsca na wszystkie operacje dyskowe w całym kodzie. syf.
W dodatku musiałem sam go rozpracowywać, bo nie miałem opisu. syf^2
Tzn. miałem ten araska z Seriousa, ale był niekompletny i nie do końca prawdziwy... syf^3

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

2

Odp: Opis .MOD

"w Neo jest już prawie ..."

MOD to nic w porównaniu z w/w cytatem, Nobla dla tego kto to zrozumie ;)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

3

Odp: Opis .MOD

Ludzie, KKK*.*!!!
A może by tak ktoś do k*.* nędzy podesłałby mi opis tego moda, bo mnie szlag trafia. Tzn. Pinek już testował 0.91 z ładowaniem modów i jest OK. Tylko nie wiem jak działa komenda A, a dokładniej jak mam zamienić ten parametr na adres w samplu. Czarna magia.
Albo do czego są komendy 1, 3, 4 i B - bo te jeszcze się powtarzają dość często w modach i wypadało by je mieć.
Więc jak będzie?

W NEO jest już gotowa. :)

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.