1

Temat: UltraXE Update

Jak wszyscy wiemy twórca UltraXE zrobił kawał dobrej roboty, jednak parę lat minęło i emulatorek jest już lekko nieświeży...
Chciałem zgłosić wniosek do ludzi dobrej woli o update źródełek i świeżą rekompilację :)
Źródłówki są na stronie autora http://www.magelair.com/

2

Odp: UltraXE Update

Mam rozumieć, że szukasz kogoś, kto weźmie diffa robiącego UltraXE z atari800 1.2.0 i uaktualni go tak, żeby pasował do wersji 2.0.2?
Jeśli tak to powodzenia :)

IMHO atari800 jest nierozszerzalny. Nie tędy droga...

3

Odp: UltraXE Update

moze ktos "kolnakiem" upchnie diffa w zrodla plusa? :D rownie realne jak wciskanie w swierza wersje atari800.

laoo - fox "dal by rade", ale brak mu motywacji...

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

4

Odp: UltraXE Update

Nie wiem jak, nie wiem kto, ale są ludzie, którzy modyfikowali i kompilowali źródła A800 więc z pewnością poradziliby sobie :)
Nie znam się, ale być może sprawa sprowadza się głównie do podmiany bibliotek emulacji procesora i pamięci? Niechaj ktoś, kto pracował na źródłach A800 się wypowie w tej materii.

5

Odp: UltraXE Update

jellonek:
spoko spoko. draco wypuści emulator z80 pod warpa/f7, to i motywacja się znajdzie ;) A poza tym w TODO czytamy

[...]
   - CPU upgrades (65816, etc)
[...]

więc to tylko kwestia czasu ;)

alex:

Przy odpowiednio dużej determinacji wszystko się da, tylko wymagałoby to rewolucji w źródłach. Sam procesor i pamięć byłoby pewnie nawet prosto, ale np emulacja WARPa (szybszy zegar w wysokiej pamięci) albo F7 (dodatkowe cachowanie zerowego banku) wymagałaby znajomości źródeł na poziomie 0xF'a, a nawet wspomniana linijka w TODO jest zbyt nisko, aby liczyć na szybką interwencję w kwestii WARPów :)

Uważam poprostu, ża są emulatory, w których można zrobić to szybciej i łatwiej ;)

Ostatnio edytowany przez laoo/ng (2007-04-05 14:56:26)

6

Odp: UltraXE Update