51

Odp: Knight Lore sie robi...

Dla scislosci.
Thrust jest na malucha i wyglada bardzo dobrze.
Kiedys tylko przerobilem w tej grze sterowanie na joystick, bo w oryginale steruje sie klawiszami konsoli (co za idiot wpadl na taki pomysl) kilkoma innymi z klawiatury.
Niestety wcielo poprawiona wersje, a teraz robic mi sie nie chce....

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

52

Odp: Knight Lore sie robi...

Chyba gdzieś niedawno widziałem tą wersję na joya - posprawdzam...

EDIT: 14.01.2008 23.52 - mam na twardzielu podesłać mailem?

Ostatnio edytowany przez Muffy (2008-01-14 23:52:49)

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

53

Odp: Knight Lore sie robi...

EDIT 15.01.2008 00:26 mail nieaktualny: wersja jest tutaj

http://atari.fandal.cz/detail.php?files_id=3237

i już po offtopicu a tak w ogóle to tej gry nie chcemy :D

Ostatnio edytowany przez Muffy (2008-01-15 00:28:41)

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

54

Odp: Knight Lore sie robi...

dla niecierpliwych i tych co gubią się w drodze do własnego domu, w przygotowaniu:


KLIKNIJ!
http://www.fotoszok.pl/albums/userpics/thumb_mapka%7E0.JPG

Odp: Knight Lore sie robi...

Ha! Robi wrazenie... :)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

56

Odp: Knight Lore sie robi...

oryginalny KL na bbc ma blad/hi stRing (po wejsciu na jedna plansze nalezy podskoczyc bo stracimy zycie i gra praktycznie sie zawiesi) wersja na atari nie bedzie miala tego buga.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

57

Odp: Knight Lore sie robi...

Jestem za ln2. Dało by się połączyć kod z Acorn Electron z grafiką G2F? XXL powiedz, że tak.
http://img212.imageshack.us/img212/6260/atari000bw2.th.gif

58

Odp: Knight Lore sie robi...

ladny screen. proponuje zagrac w gre na emulatorze electrona i dopiero wtedy wybierac.
zapomnialem dodac jeszcze sim city
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/SimCity.gif
i owszem, niescrollowane gry mozna podkolorowac (w ograniczonym zakresie). najlatwiej przeniesc gre b/w, przy kolorowych CALA grafika musi byc zmieniana/konwertowana a to nie jest mile i latwe...

wracajac do KL.
troszke zmienilem wyglad panelu(liczniki itd) - bedzie blizszy temu z zx spectrum, pojawila sie mozliwosc dodania jednego 'licznika' moze to byc np. wspolrzedne komnaty podane jak na mapie stRinga, ilosc skladnikow jeszcze do zebrania, % ukonczonej misji, ilosc 'zaliczonych' skladnikow mikstury... co lepsze?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

59

Odp: Knight Lore sie robi...

xxl napisał/a:

pojawila sie mozliwosc dodania jednego 'licznika' moze to byc np. wspolrzedne komnaty podane jak na mapie stRinga, ilosc skladnikow jeszcze do zebrania, % ukonczonej misji, ilosc 'zaliczonych' skladnikow mikstury... co lepsze?

Equalizery!

Co do podkolorowywania to szansa jest - akurat LN nie jest skrolowana więc można coś tam na DLI podtentegowac, z drugiej strony jest izometryczna więc płaszczyzny odpadają. Gorzej, że takiej grafy jak na komodzie to nie dostaniemy, bo akurat LN jest wręcz stworzone do mapy kolorów i dużych sprajtów jako przeciwników.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

60

Odp: Knight Lore sie robi...

xxl napisał/a:

wracajac do KL.
troszke zmienilem wyglad panelu(liczniki itd) - bedzie blizszy temu z zx spectrum, pojawila sie mozliwosc dodania jednego 'licznika' moze to byc np. wspolrzedne komnaty podane jak na mapie stRinga, ilosc skladnikow jeszcze do zebrania, % ukonczonej misji, ilosc 'zaliczonych' skladnikow mikstury... co lepsze?

% misji, stanowczo :)

___
Press play on tape...

61

Odp: Knight Lore sie robi...

% misji

62

Odp: Knight Lore sie robi...

I takie fajne dźwięki jak na ZX ;)

63

Odp: Knight Lore sie robi...

xxl napisał/a:

i owszem, niescrollowane gry mozna podkolorowac (w ograniczonym zakresie). najlatwiej przeniesc gre b/w, przy kolorowych CALA grafika musi byc zmieniana/konwertowana a to nie jest mile i latwe...

czy to znaczy, że kolorowych gier raczej nie da się przenieść? bo acorn z tego co widać wyświetla 4 kolory, screen z ln2 też jest w zasadzie w 4 kolorach, piąty to inwers, a kolory na dole ekranu to zmiany w dli, nie ma tu żadnych sztuczek

64

Odp: Knight Lore sie robi...

Jeśli gra jest na grafie, a nie znakach to inwersu nie można użyc (niech mnie ktoś poprawi w razie czego).

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

65

Odp: Knight Lore sie robi...

mozna kolorowe przenosic tylko trzeba sie liczyc z tym ze cala grafike trzeba przekonwertowac bo inaczej jest zapisywana w pamieci a inaczej wyswietlana na atari... grafika z electrona (bbc i cpc tez) na atari wyswietlana jest wlasciwie jako znakowa (potrzeba troszke kopiowac zeby antic wyswietlal jak trzeba) no i sa pewne ograczenia ukladu min. rozdzielczosc... 6845 jest programowanym ukladem im wiecej jego funkcji jest uzywanych tym wiecej kopiowania na atari :( statyczne (nie scrolowane) bardzo prosto podkolorowac ale sa ograniczenia.

znajde dzis chwilke to zalduje jakis kolorowy obrazek i b/w z electrona to bedzie wiadomo o co chodzi.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

66

Odp: Knight Lore sie robi...

moim zdaniem powinna być ilość przedmiotów POZOSTAŁYCH do zebrania. % misji jest wartością względną i nie da się określić wg tego wiele (ktoś się będzie zastanawiał czy zostały mu dwa czy może jeden przedmiot). ilość przedmiotów to kawa na ławę i jasna sprawa.

zresztą w tej grze chodzi właśnie o zbieranie przedmiotów, więc wg tego powinno się budować postęp misji, 100% misji to sprawa wiadoma, trzeba dojść do tylu żeby grę przejść :)

czyli wg mojej propozycji zaczynalibyśmy gre z licznikiem=14 :D

Ostatnio edytowany przez stRing (2008-01-17 14:38:23)

67

Odp: Knight Lore sie robi...

a ja widziałbym tam figurkę bohatera w takim procencie ludzką, na ile zrealizowaliśmy zadanie :P Kolorek by mógł w tym fajnie pomóc...

___
Press play on tape...

68

Odp: Knight Lore sie robi...

http://atari.pl/bbc-ln.jpg

a tu czesc obrazka przed konwersja i po konwersji grafiki ('THE' jest w inversie...)
http://atari.pl/a8-ln.jpg
z kolorowa grafika z 6845 jest po prostu wiecej pracy.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: Knight Lore sie robi...

Calkowicie sie zgadzam ze stRingiem - konkret to konkret, wiec powinna byc liczba przedmiotow pozostalych do zebrania.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

70

Odp: Knight Lore sie robi...

100% racji kaz

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

71

Odp: Knight Lore sie robi...

Dokładnie, też tak uważam :)

72

Odp: Knight Lore sie robi...

...the Wizard`s Older Now Than All
His Help You Seek Within This Wall
For Forty Days Your Quest May Last
Locate The Potion, Make It Fast...

73

Odp: Knight Lore sie robi...

czyli jednak ilość dni pozostałych do końca... i to wyraźnie, a nie graficznie... imho gdyby zastosować małe fonty, to z powodzeniem można by zostawić przedzielone [czas pozostały]/[przedmiotów do zebrania] - czyli na start [sup]40[/sup]/[sub]8[/sub]

___
Press play on tape...

74

Odp: Knight Lore sie robi...

http://atari.pl/kl.gif

Ostatnio edytowany przez xxl (2008-01-19 00:19:13)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

75

Odp: Knight Lore sie robi...

Czad! To zabkowanie kolorow na granicy panelu nawet sie tak nie rzuca w oczy... Swoja droga jak to jest robione? Przeciez calosc ekranu jeste w GR8... Zmieniasz kolor w srodku linii, czy podkolorowales szerokimi duszkami i stad te zeby?

Kiedy premiera full version?