Temat: Baza danych o scenie Atari

Jak juz wspomnialem w watku z dzialu Ring, nie mamy jednej, solidnej bazy danych sceny Atari. Przez to niektorych wydaje sie, ze takiej sceny nie bylo i nie ma ;)

Rozproszone zrodla (Gury, Fandal, Cube, itd, itp) to tylko same gole programy, ze szczatkowa informacja. Atariki jest dosc fajne jesli chodzi o informacje okoloscenowe, ale wyszukiwanie w niej danych jest raczej nieciekawe. Sadze, ze dedykowana baza danych, w ktorej znajda sie a) programy scenowe, b) linki do wszelkich scenowych informacji, c) same informacje bylaby istotna. Prosze o opinie, czy warto, bo moze sie myle.

Druga sprawa - bede chcial zbudowac taka baze danych w serwisie atari.online.pl. I zaczac bym chcial od sceny polskiej, bo powoli zaczyna ona ginac w mrokach niepamieci. Czy znajdzie sie ktos, kto zechce mi przygotowa szablon takiej bazy (uwaga - jestem w tym zielony, wiec ta osoba powinna troche sie znac na projektowaniu bazy, a nie tylko jej technicznym przygotowaniu) po ustaleniu:
- jak ma to wygladac
- jakie dane maja byc w bazie
- jakie dane moga byc wyszukiwane i w jaki sposob
- jak dane mozna wprowadzac
Trzeba by sie zastanowic jakie dane i w jakiej formie tam umieszczac i jak to ma wygladac od strony uzytkownika (dodawacza informacji). Zainteresownych zapraszam do dyskusji.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

2

Odp: Baza danych o scenie Atari

http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?id=318

poza tym, ostatnio myslelismy o czyms takim z Foxem. Jak wroce do europy postaram sie znalezc nasze spisane pomysly i podrzucic.

: 404. Stopka not found

3

Odp: Baza danych o scenie Atari

format: wiki/wikimedia ?

___
Press play on tape...

Odp: Baza danych o scenie Atari