26

Odp: konwersje

xxl - czy moglbys uzywac jakiegos innego codeca do robienia filimikow pliz?

Mam troche wprawy w tych sprawach ale na czym bym nie probowal to po gora paru sekundach odtwarzania obraz staje, a jak mam mniej szczescia to sie jeszcze player na amen zawiesza :(

Dowodem na to, ze z twoimi plikami jest cos nie teges jest to, ze 16M filmu daje sie spakowac rarem do 1MB...

27

Odp: konwersje

I jeszcze wazne pytanko: portujesz z Acorna, nie z ZX'a tym razem?

28

Odp: konwersje

no i prawie sie udalo, filmik do pobrania:
http://atari.pl/tomcat.rar
nie za szybko ale to jest do poprawienia

tak z acorna. co do kodeka... u mnie dziala :p ten filmik powyzej jest na innym i wazy 9mb na defaultowym bylby 1mb ... w domu mam gprs teraz rozumiesz dlaczego go uzywam.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

29

Odp: konwersje

O! Teraz film sie odtwarza ok.
Jak poprawisz przesow to bedzie miodna gra.

Odp: konwersje

xxl napisał/a:

no i prawie sie udalo, filmik do pobrania: http://atari.pl/tomcat.rar nie za szybko ale to jest do poprawienia

Wlasnie sie temu przyjrzalem na emulatorze Acorna - przeciez to jest powolne, ze az zeby bola (niewiele szybsze niz na Twoim wideo. Zeby bylo grywalne i fajne to musialoby byc znacznie szybsze niz w oryginale. Jest to mozliwe?

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

31

Odp: konwersje

moze byc szybciej, nie wiem czy znacznie... szybciej niz na oryginale.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

32

Odp: konwersje

hmmm... ja widzę, że największą trudność w tomcacie sprawia wyświetlanie aktywnych elementów i poruszającego się samolotu - a gdyby tak przerzucić samolot na PMG ? podobnie też chyba dało by się zrobić z innymi aktywnymi elementami - a to, co zostaje narysować "w pamięci" na początku i potem tylko przesuwać o pełną linię adres początku DLI ? Dobrze kombinuję ?

___
Press play on tape...

33

Odp: konwersje

maw napisał/a:

hmmm... ja widzę, że największą trudność w tomcacie sprawia wyświetlanie aktywnych elementów i poruszającego się samolotu - a gdyby tak przerzucić samolot na PMG ? podobnie też chyba dało by się zrobić z innymi aktywnymi elementami - a to, co zostaje narysować "w pamięci" na początku i potem tylko przesuwać o pełną linię adres początku DLI ? Dobrze kombinuję ?

ale to będzie inna gra (:

http://www.5oft.pl/

34

Odp: konwersje

trzeba korzystac z dobrej passy:

http://atari.pl/licence.jpg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

35

Odp: konwersje

pirx napisał/a:
maw napisał/a:

hmmm... ja widzę, że największą trudność w tomcacie ........... Dobrze kombinuję ?

ale to będzie inna gra (:

z punktu widzenia gracza - nie :)

___
Press play on tape...

36

Odp: konwersje

i kolejny filmik:

http://atari.pl/thrust.rar

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

37

Odp: konwersje

i simcity

http://atari.pl/simcity.jpg

Ostatnio edytowany przez xxl (2008-06-25 09:22:06)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

38

Odp: konwersje

Wow, oczom własnym nie wierzę - SimCity na małe atari...
Kiedy możemy liczyć na coś więcej niż filmiki? Planujesz wydać te wszystkie gry zbiorczo, czy jak...?

grzybson/SSG^NG

39

Odp: konwersje

moze ktos chce zagrac w tomcata z niesmiertelnoscia? pierwsza faza: http://atari.pl/tomcat.a8s

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

40

Odp: konwersje

Dobre, dobre, stabilne.
Konkretne uwagi:
- strzaly padaja z bardzo duzum opoznieniem i nieregularnie,
- przesow samolotu na boki jest bardzo szybki bo skokowy (nie wiem nawet czy nie za bardzo skokowy), za to przesow przod/tyl jest plynny ale zdecydowanie za wolny. Mysle, ze gdyby uczynic go rowniez skokowym grywalnosc by wzrosla,
- jednak w monochromie strzaly (kule) znakomicie sie zlewaja z tlem i gra jest cholernie trudna. Ale na to niewiele sie da poradzic
- caly ekran mruga bardzo wyraznie i meczaco dla oczu
- sproboj wylaczyc animacje "fal" na wodzie. Moze wzrosnie przejrzystosc i spadnie mruganie?

41

Odp: konwersje

http://atari.pl/hg.rar

wersja atarowa bedzie bogatsza graficznie (jest sporo miejsca na dodatkowa grafike, duchy; atrybuty przeszkadzajek nie sa w pelni wykorzystywane w grze), byc moze powstanie edytor leveli generujacy uruchamialny plik gry z nowymi grafikami, duchami, fazami itp (zalezy od zapalu).

zbliza sie.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

42

Odp: konwersje

widać teraz że jest grywalna ta konwersja

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

43

Odp: konwersje

Fajne :) A kiedy Barbarian z C64? ;)

44

Odp: konwersje

http://atari.pl/baska.a8s

---
zeby byla jasnosc, to ripp procki swietego

Ostatnio edytowany przez xxl (2008-08-18 21:49:13)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

45

Odp: konwersje

ja bym był za tym, żeby choć jedna gra była w pełni skończona...

___
Press play on tape...

46

Odp: konwersje

ta baska na moim emulcu (Atari800Win Plus 4.0 beta 7) ma czarny ekran. Slysze tylko muze.
Co robie zle?

47

Odp: konwersje

Ja mam Atari800Win Plus 4.0 (nie beta) i też nie działa. Co jest?

Edit: miker: Kurcze, a myślałem, że chodzi o obraz, no cóż ^^'

Ostatnio edytowany przez Sim_Piko (2008-08-19 22:49:37)

48

Odp: konwersje

hint: a nie może chodzi o to co widać, tylko co słychać. ;)

Muzyka, którą powinno być słychać, gra ok. 8 razy na ramkę i spokojnie to wyrabia.

I Ty zostaniesz big endianem...

49

Odp: konwersje

Miejmy nadzieję, że z czasem będzie i widać, byłoby wspaniale :)

50

Odp: konwersje

http://atari.pl/hgfilm.rar - mozna startowac gry z dowolnego miejsca :)
te smieci na poczatku sa dlatego, ze procka konwersji grafiki jeszcze nie zadzialala.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.