Temat: Fractal generator

Jest czy nie ma ? Szukam.

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

2

Odp: Fractal generator

Przyjedź na party, to se pogenerujesz.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

3

Odp: Fractal generator

Na party to nawet gobeliny da się generować ;)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

4

Odp: Fractal generator

O, można zrobić gobelin compo.

I Ty zostaniesz big endianem...

5

Odp: Fractal generator

w paczce z mads-em jest mandelbrot

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

6

Odp: Fractal generator

Np. w demie Intel Outside.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

7

Odp: Fractal generator

spytaj Asa o trójkąty Sierpińskiego ;)

gep/lamers^dial

8

Odp: Fractal generator

A jakiego fraktala chcesz wygenerować ?

"Pamiętaj, że być dobrym obywatelem to znaczy nie mieć kłopotów, a nie będziesz ich miał jeżeli nie będziesz kłopotem dla innych."

9

Odp: Fractal generator

Klasykę czyli zbiór Julii czy też Mandelbrota. Wygenerowałem sobie na kalkulatorze to i na Atari się da ;) Szukam gotowego generatora.

Ostatnio edytowany przez grzeniu (2012-02-07 15:34:44)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

10

Odp: Fractal generator

Dawno, dawno temu w którymś ze starych ABBUC Magazinów (okolice numerów 35-40) były załączone jakieś procedury do generowania fraktali w Turbo Basicu bodajże.

11

Odp: Fractal generator

@grzeniu: jakiś czas temu zajmowałem się tym tematem. tak na szybko procedurka, mojego autorstwa, rysująca zbiór Julii w Basicu Atari i trybie szesnasto-odcieniowym. efekt całkiem niezły. :) ale procedurka bardzo wolna - nie zoptymalizowana, można się pobawić w opytmalizację (F7 w AtariWin rekomendowane :)).

10 GRAPHICS 9+16
15 CRE=0.5:CIM=0.5
20 FOR Y=-100 TO 91
30 FOR X=-40 TO 39
40 N=0
50 ZRE=X*0.075:ZIM=Y*0.025
100 TEMP=ZRE:TEMP2=ZIM
120 ZRE=ZRE*ZRE-ZIM*ZIM
130 ZIM=2*TEMP*ZIM
140 ZRE=ZRE+CRE:ZIM=ZIM+CIM
160 N=N+1
170 IF N=15 THEN GOTO 200
180 IF (ZRE*ZRE+ZIM*ZIM)>8 THEN GOTO 200
190 GOTO 100
200 COLOR N
202 PLOT X+40,Y+100
210 NEXT X:NEXT Y
230 GOTO 230

Ostatnio edytowany przez Rastan (2012-02-08 08:49:18)

"Pamiętaj, że być dobrym obywatelem to znaczy nie mieć kłopotów, a nie będziesz ich miał jeżeli nie będziesz kłopotem dla innych."

12

Odp: Fractal generator

a widziałeś "Pseudo"-Fraktal demo?

http://sources.pigwa.net/?page=1

jest ze źródłówką (brak tylko 1-go pliku).