Odp: Come Back i Najlepszego w Nowym Roku /Eagle
@marok: Nie wiem czemu ale Twoja wersja mi się wysypała pod emulem przy drugiej pętli.
Na wszelki wypadek odpaliłem Mac65 i zrobiłem własnego xex'a.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Cosmic Hero 2 Bohater ratujący Ziemię w kryzysowej sytuacji powraca po 30 latach.
VI. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
@marok: Nie wiem czemu ale Twoja wersja mi się wysypała pod emulem przy drugiej pętli.
Na wszelki wypadek odpaliłem Mac65 i zrobiłem własnego xex'a.
@Eagle: Rzeczywiście. Przyczyna jest taka że do kompilacji poddałem źródło (po konwersji) GOLDHUNT.M65 bez ostatniej linijki (4460).
EDIT: Przyczyna jest jednak poważniejsza, chociaż nadal nie wiem jaka (poza tym że to wina konwersji).
Ostatnio edytowany przez marok (2012-04-13 14:37:50)
Pewnie przez ostatni pattern P25.
Tak go przerobił mac2mtx
P25 .BYTE 57,0,72,BS,0,0,0,0
.BYTE "!!!!!!!!",14,0,0,0 ;!!!!!!!! SPECIAL CHARS !!!!!!!!
.BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!" ;!!!!!!!! SPECIAL CHARS !!!!!!!!
.BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!" ;!!!!!!!! SPECIAL CHARS !!!!!!!!
.BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!" ;!!!!!!!! SPECIAL CHARS !!!!!!!!
.BYTE $FF
A tak powinien wyglądać.
Błąd konwersji leżał po stronie programu "DETOKEN.BAS" który mniej ważną część adresu podanego bezpośrednio w stokenizowanym pliku zniekształca.
Będę wchodził w mało interesujące szczegóły (ostrzeżenie przed dalszym czytaniem).
Stąd wynikała konieczność poprawiania deklaracji zmiennych systemowych (SETVBL, EXTVBL, POKEY). Poza jeszcze jednym skokiem do procedury systemowej (której nieprawidłowy adres też zauważyłem), tylko w jeszcze jednym miejscu konwersja wykonała się na adresie podanym bezpośrednio i tam też pojawił się nie wykryty wcześniej błąd, który zaskutkował ogólnie niepowodzeniem konwersji (brakiem powrotu do początku utworu).
Konkretnie chodzi o wiersz 250 pliku GOLDHUNT.M65
250 .WORD $FF0F
powinno być $FFFF
Poniżej zamieszczam linię kodu konwertera która zawiera moim zdaniem błąd oraz dwie dodatkowe linie kodu bezpośredniego kontekstu.
1400 IF A=5 THEN GET #1,[b]B[/b]:GET #1,A:L=L-2:GOSUB 1680:A=[b]B[/b]:GOSUB 1680:GOTO 1340
1680 C=INT(A/16):B=A-C*16
1690 PUT #2,HEX(C):PUT #2,HEX(B)
1700 RETURN
@Eagle: czy ostały się jeszcze jakieś źródła niepublikowanego softu (twojego, Artura Wilka lub chłopaków z USSR)? Np. źródła Locketa lub też demo ARX Intro One, o którym wspomina Tomek Liebich w wywiadzie?
Nie zauwazyłem Twojego pytania wczesniej.
Cos tam mam ale ile tego jest to ciezko powiedziec.
Musze sie zmobilizowac i w koncu zgrac wszystko na kompa.
Zniechecają mnie troche moje stacje dyskow bo czytają jak chcą.
Dema Tomka nie mam, ale jak mnie pamiec nie myli to kiedys mi obiecal swoje stare dyskietki z piwnicy.
Potem sie kontak urwał, a szkoda. Moze trzeba bedzie spróbowac jeszcze raz.
Mnie na przyklad nie daja spac po nocach jego moduly na amige ktore mi napisal do jednej gry ktorej nie ukonczylem.
Byly rewelacyjne ale poszly z dymem dysku twardego. Juz nawet myslalem zeby probowac dogrzebac sie do tego dysku i probowac cos z niego odzyskac.
Napisz na PW co by Cie dokladnie interesowało. Tylko nie pisz - wszystko :)
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.074 sekund, wykonano 15 zapytań ]