26

Odp: IK po liftingu

@Pavros: dzięki, ale twardy jestem i gram "po kolei". Stare przechodziłem, to i to dam radę ;)

Sikor umarł...

27

Odp: IK po liftingu

W World Karate Championship (NTSC, które chodzi nieco wolniej niż powinno na PAL) dochodziłem do czarnych pasów i tych też udawało mi się seryjnie pokonywać, zobaczymy jak będzie tutaj :)
Bo bez gmerania w dodatkowych opcjach stopień trudności jest zachowany oryginalny?

28

Odp: IK po liftingu

@Sikor: W sumie to założeniem autorów oryginału było, żeby przechodzić po kolei (o ile dobrze pamiętam, wynika to z tekstu na okładce gry). ADMZ to był niepublikowany hack, który pewnie został dodany w celach testowych.
@Jacques: W IKEE 2014 nie ma żadnych zmian jeżeli chodzi o trudność walki.

29

Odp: IK po liftingu

Tak z ciekawości, jaki mechanizm decyduje o przyznaniu HALF/FULL POINT? Już w latach '80 za dziecka mnie to frapowało, teraz mam okazję się dowiedzieć :) Oby tylko nie była to kwestia losowa, bo się rozczaruję :D

30

Odp: IK po liftingu

Nie, to kwestia celności ciosu. Zawodnik ma ustalone punkty (a właściwie obszary wokół tych punktów), które są wrażliwe na atak. Istnieją dwie tablice definiujące granice takich obszarów czyli odległości od ustalonych punktów. W tablicy dla HALF POINT te odległości są dwukrotnie większe niż dla FULL POINT. Jeżeli cios trafia w obszar znajdujący się w granicach dla FULL POINT (co jest sprawdzane w pierwszej kolejności) to mamy FULL POINT. Jeżeli nie ale za to mieści się granicach HALF POINT to mamy HALF POINT.

Ostatnio edytowany przez pavros (2014-12-30 00:01:26)

31

Odp: IK po liftingu

Dzięki za wyjaśnienie!

32

Odp: IK po liftingu

https://csdb.dk/event/?id=2653

pomysły na nowe tła do IK

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C