Mam pomysł inną implementację BLiTTERa. Chodzi o wykorzystanie rejestrów Halftone i Line Number.
Zrobiłem już pierwsze testy no i widzę że można dopalić całość jeszcze o kilkanaście procent.
---edycja---
Pierwsza próba.
To jest oryginalny BTRI4P:
a to z nową implementacją BLiTTERa:
Jest jeszcze jeden mały błąd w procedurze krótkich linii (czubek trójkąta ma inny kolor). Jutro rzucę na to okiem.
Ostatnio edytowany przez Cyprian (2015-03-12 00:26:45)
Post's attachmentsBTRI4P.png 705 b, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku.
BTRI4P_C.png 715 b, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku.
Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org