Odp: Kiepska sytuacja w kraju a będzie gorzej.
Oczywiste jest, że na programowaniu znają się tylko i wyłącznie informatycy programiści. Reszta powinna dać sobie spokój dla dobra świata.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Cosmic Hero 2 Bohater ratujący Ziemię w kryzysowej sytuacji powraca po 30 latach.
Strony Poprzednia 1 … 144 145 146 147 148 … 395 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Oczywiste jest, że na programowaniu znają się tylko i wyłącznie informatycy programiści. Reszta powinna dać sobie spokój dla dobra świata.
Adam Klobukowski napisał/a:Specjalistami od lasów naturalnych są ekolodzy i biolodzy
... a zwłaszcza dziennikarze, w tym zwłaszcza tabloidów w rodzaju "Wiewiórczej". Leśnicy się, oczywiście, w ogóle nie znają. :)
Leśnicy znaja sia na lasach przemysłowych. A takiego z Puszczy białowieskiej robić nie chcemy.
Nie wiem, czemu się ze mną spierasz, przecież ja się z Tobą zgadzam: leśnicy są absolutnie ostatnią grupą ludzi, która się powinna wypowiadać w kwestii lasów. Tak samo jak programiści są ostatnią grupą ludzi, która się powinna wypowiadać w kwestii programowania. Jedni i drudzy się nie znają. Na jednym i drugim najlepiej natomiast znają się dziennikarze, pracownicy GW, ekozjeby, emeryci i ewentualnie (w zależności od opcji) ksiądz proboszcz. Dlatego właśnie tylko ich zdanie należy brać pod uwagę. Bo leśnicy, jak słusznie zauważa kol. _erOS_, mogą mieć tu konflikt interesów - co w żadnym wypadku nigdy przecież nie dotyczy mediów i tym podobnych, wyżej wymienionych osobników. :)
Ostatnio edytowany przez drac030 (2017-09-18 21:38:18)
Zapomniałeś o wegetarianach, cyklistach i filologach ... jak komplet, to komplet do komplementowania.
Racja, przecież gdyby się filologowie mieli wypowiadać o filologii, byłby to prawie tak sam skandal, jak z leśnikami wypowiadającymi się bezczelnie w sprawie lasów. Wszyscy Ludzie Na Pewnym Poziomie wiedzą, że jest to Oburzające. :)
@Draco: nic takiego nie sugerowałem, ani nie jest to moim przekonaniem... że druga ze stron jest wolna od wad i nieobiektywności...
a windowsa widzieliscie podrobionego ? nie mowie o crackowanym zeby dzialal, tylko o podrobionym? tez nie.
A i owszem, widzieliśmy... https://reactos.org/ ;)
Pozaeuropejscy producenci spelniaja normy ? a wiesz czemu ? bo w toyocie masz wtryski boscha albo siemensa, bo sterownik silnika to bosch, bo sterownik abs to niemiecki bosch albo francuski ate,
ate francuskie.... no nieźle :)
xxl - skad wiem ? bo jak pisalem to moja branza, nie ma zamiennikow komputerow..
motec/autronic itd.
czli kupujemy kompozycje samochodowe firmy A,B,C a nie samochody firmy A,B,C ;-)
tak jest przykładowo taki vag, gdzie kupisz szkodę audi vw seata itd. rózni się to od siebie znaczkami lampami wnętrzem, części mechaniczne są dokładnie takie same, ale cwany koncern inaczej kreuje cenę tej samej części (np. klocek hamulcowy) do szkody czy audi do szkody będę najtańsze do audi najdroższe (jak poznać że to ten sam klocek sprawdzić nr. ecr :) )...
Koncern psa robi dokładnie tam samo, wspaniałe volvo klasa premium, dziwnym sposobem wiele silników dokładnie takich samych jest w renaultach :)
Ostatnio edytowany przez AS... (2017-09-18 22:37:03)
ate francuskie.... no nieźle :)
przepraszam przejezyczenie, co nie zmienia sensu mojej wypowiedzi.
oj trochę zmienia :P
i teraz wracamy do tego co pisalem, rynek samochodowy podzielony jest na 10 czesci , 10 producentow, z czego 9 jest w uni, 7 w niemczech i francji. zostaje magneti marelli z wloch.
.
jest ich trochę więcej, pewna firma której nazwa kojarzy się z sosami, jak kupowała fabryki bosch-a tak jak stały, to była do tego stopnia lenia że nawet zachowała numerację boscha aby nie zmieniać nr. przypominam nr. bosch x xxx xxx xxx , dodam że części tej firmy spotkamy w każdym autobusie, tramwaju, pociągu czy ciągniku siodłowy czy naczepie, firma jest tak ciekawe że nawet jak masz nr. jej części oświadczy Tobie że to nie oni robią ale przykładowo taki Man i trzeba udać się do serwisu Man-a....
Słyszał o air brake? Knurr Łabco Haldex..
To producenci.
moj skrot myslowy dotyczyl przemyslu samochodow osobowych, a nie ciezarowych czy autobusow. to nie moja branza i nie bede sie wypowiadal. jesli chodzi o samochody osobowe dla cywilnej ludnosci jest tak jak pisalem.
wiem ze sa inni , tak jak pisalem denso, delphi, JC ale sa to mniej znaczace firmy ktore przez ustanawiane prawo (pod swoje koncerny) zostana eliminowane z rynku.
Nie wiem, czemu się ze mną spierasz, przecież ja się z Tobą zgadzam: leśnicy są absolutnie ostatnią grupą ludzi, która się powinna wypowiadać w kwestii lasów. Tak samo jak programiści są ostatnią grupą ludzi, która się powinna wypowiadać w kwestii programowania. Jedni i drudzy się nie znają. Na jednym i drugim najlepiej natomiast najlepiej znają się dziennikarze, pracownicy GW, ekozjeby, emeryci i ewentualnie (w zależności od opcji) ksiądz proboszcz. Dlatego właśnie tylko ich zdanie należy brać pod uwagę. Bo leśnicy, jak słusznie zauważa kol. _erOS_, mogą mieć tu konflikt interesów - co w żadnym wypadku nigdy przecież nie dotyczy mediów i tym podobnych, wyżej wymienionych osobników. :)
Jak juz pisałem kilkukrotnie, leśnicy są specjalistami od lasów przemysłowych. Od lasów naturalnych specjalistami są ekolodzy i biolodzy. Analogicznie - jak masz problem z okiem to po poradę idziesz do okulisty, a nie do ginekologa.
Adam ... zapewne się mylisz :) ... oczywiste jest, że jeśli przedsiębiorstwo zwane szpitalem może zarobić na sprzedaży organów, to i ginekolog je wytnie zacznie leczyć.
Jak juz pisałem kilkukrotnie, leśnicy są specjalistami od lasów przemysłowych. Od lasów naturalnych specjalistami są ekolodzy i biolodzy
Właśnie dlatego ja popieram stanowisko Ekologów, kiedy twierdzą, że kornik też człowiek i jeśli ma ochotę zeżreć milion drzew, należy mu pozwolić. Co tam jakaś Białowieska, która się puszcza. Precz z wielowiekową dyskryminacją kornika! Należy w końcu pochylić się nad jego nieszczęsnym losem, utulić, zrozumieć, przygarnąć do własnego domu, a on na pewno odwdzięczy się nam po stokroć, nie będzie głosował na PiS, zamiast tego zacznie przychodzić na marsze KOD-u i spotkania z Adamem Michnikiem oraz ubogaci nas kulturowo!
moj skrot myslowy dotyczyl przemyslu samochodow osobowych, a nie ciezarowych czy autobusow. to nie moja branza i nie bede sie wypowiadal. jesli chodzi o samochody osobowe dla cywilnej ludnosci jest tak jak pisalem.
wiem ze sa inni , tak jak pisalem denso, delphi, JC ale sa to mniej znaczace firmy ktore przez ustanawiane prawo (pod swoje koncerny) zostana eliminowane z rynku.
To jak oni poustawiali to pod te swoje koncerny że ich auta (wyprodukowane w ich fabrykach) nie spełniają norm czystości spali również przez nich opracowanych norm euro. Coś trochę komuś nie poszło i nie dotyczy to tylko wpadki vag-a bo jeszcze daimler bmw itd. ..
Ostatnio edytowany przez AS... (2017-09-19 11:21:46)
Prawdziwym spiskiem jest to, że w tym samym czasie te złe banki zaczynają protestować przeciwko finansowaniu z BFG kolejnych upadków prawdziwie polskich, a nie tylko polskojęzycznych, instytucji parabankowych czyli "SKOKów na kasę": https://www.money.pl/gospodarka/wiadomo … 66994.html
To jak oni poustawiali to pod te swoje koncerny że ich auta (wyprodukowane w ich fabrykach) nie spełniają norm czystości spali również przez nich opracowanych norm euro. Coś trochę komuś nie poszło i nie dotyczy to tylko wpadki vag-a bo jeszcze daimler bmw itd. ..
zwroc uwage gdzie afera wyszla na jaw, nie w uni, a w usa, oni maja swoj przemysl i bronia sie jak moga przed europejskimi markami. tam euro nie obowiazuje.
zajmuje sie rowniez chiptuningiem samochodow , moge powiedziec ze taki "przekret" stosuje KAZDY producent.
znana jest procedura badania, wiedza producenci a raczej programisci ktorzy przygotowuja program silnika ze badanie jest przeprowadzana przy 70km/h na biegu 4, wiec da sie wyliczyc punkt na mapie "paliwowej" i tak dobrac dane (paliwo i powietrze) aby samochod spelnial norme. przy 80km/h juz normy nie spelnia. ot cala tajemnica "wpadki"
https://www.stopvw.pl/nowe-testy-emisji … ryzacyjna/
teraz trzeba przekonac ludzi, wprowadzic nowe prawo, i zaden diesel sprzedany juz niebedzie. zostana elektryki i benzynowe hybrydy. stage 2 osiagniete. a wy dalej sie z tego wysmiewajcie.
Ostatnio edytowany przez micromax (2017-09-19 13:49:11)
W uni przecież teraz mają problem te ich fabryki te ich normy i te ich "eco" auta.
A później w milionach auta mają problem. Testy spalania = tak samo stała prędkość 90 czy 120 czy ileś tam, tak samo to działa.
Następnie następuje zdziwienie że auto które waży 1.6tony ma 150 koni nie pali 5,7pb w mieście tylko min. 10pb :)
Nie chcę się rozwodzić bo to forum atari, ale hybrydy czy elektryki, to są dopiero "nie eco" autka, zwykły start stop rozwala później użytkownika jeśli chodzi o koszta.
Z tym prundem 10lat temu już trzech wielkich(łabco,knurr, hadeks) zapowiedziało koniec airbrake, będzie "electricbrake" lego też miało ewolucję wywalili pneumatykę dla elektryki..
No i sprawa się wyjaśniła ... kolejne SKOKi na kasę będą finansowane jednak z BFG https://www.money.pl/gospodarka/wiadomo … 67539.html .... "Członkowie kas to po prostu Polacy, to ojcowie, matki, babcie i dziadkowie, to robotnicy, urzędnicy, właściciele małych przedsiębiorstw, nauczyciele, studenci, emeryci, artyści, sportowcy- jest ich ok. 2 mln. Dziękujemy wam bardzo za waszą posługę", "Zbudowaliśmy SKOK-i, z których jesteśmy dumni. Odnieśliśmy sukces w trudnych , twardych realiach instytucji finansowych , chcemy rozwijać sektor spółdzielczości finansowej działający dla dobra wspólnego. Życzę kolejnych lat ciężkiej pracy, bo tylko z ciężkiej pracy rodzą się rzeczy wielkie – powiedział na zakończenie jasnogórskiego spotkania prezes Rafał Matusiak" .... http://www.skok.pl/o-skok/media-o-nas/i … -stefczyka
Cukrownie w polsce zostały pozamykane bo były zbyt mało wydajne. Dziś wszystkie pozostałe cukrownie w polsce przetwarzają wielokrotnie więcej buraków cukrowych niż kiedykolwiek w PRLu. Cód?
[...]
To ciekawe co dzieje się z burakami cukrowymi, których produkcja od czasu PRLu wzrosła kilkukrotnie. Pewnie hobbyści hodują :P
Zamiast wyciągać przykłady anegdotyczne, zajrzyj sobie do roczników statystycznych i poziomów produkcji.
Odsyłasz do roczników w nadziei, że nikt nie zajrzy? Bo jak zajrzy, to zobaczy, że o ile średnia roczna produkcja buraków cukrowych w latach 1961-1989 wynosiła 13,8 miliona ton, to w latach 2011-2015 wynosi już tylko 9,4 miliona. I tym sposobem cód się zesrał. :)
To słabo zajrzałeś. http://stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/roc … p_2007.pdf, masz tam przykładowe dane co 10 lat od 1946. 1946: 3mln ton, 1950: 6,4mln ton, 1960: 10,3mln ton, 1970: 12,7mln ton, 1980: 10,1mln ton, 1990: 16,7mln ton, 1995: 13,3mln ton, dane z ostatnich lat: http://kzpbc.com.pl/wyniki-produkcyjne- … 50,pl.html
Fakt przesadziłem z tym 'wielokrotnie wiecej;, ale faktem jest że pozostałe cukrownie obsługują całą produkcje na podobnym poziomie, tj: 12 cukrowni dziś produkuje tyle samo cukru co 60 w 1995.
Ostatnio edytowany przez Adam Klobukowski (2017-09-20 19:56:37)
http://www.fao.org/faostat/en/#data/QC
Nie chcę się rozwodzić bo to forum atari, ale hybrydy czy elektryki, to są dopiero "nie eco" autka, zwykły start stop rozwala później użytkownika jeśli chodzi o koszta.
Dlatego ja jeżdżę z wyłączonym start-stop ;) Zawsze to rozrusznik i akumulator dłużej pożyją ;)
Strony Poprzednia 1 … 144 145 146 147 148 … 395 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.776 sekund, wykonano 11 zapytań ]