1

Temat: replay

czy ktoras gra na atari oferuje replay? albo wchodzi w tryb demo i porusza bohaterem? ale w grach gdzie nie ma elementu losowego tak, zeby AI przy poruszaniu graczem nie bylo potrzebne.

ciekawi mnie czy  mozna, i jak, dopisac cos takiego do istniejacych gier.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: replay

Replaya nie zanotowałem, choć mgliście kojarzę że chyba któryś soccer coś pokazywał.
Demo z bohaterem miało na pewno Robbo. W Misji i Fredzie nie było bohatera :/ Innych dem sobie nie przypominam. Aaaa w Ride Over Moskwa coś też było i można było się w dowolnej chwili w to demo włączyć i grać.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

3

Odp: replay

Replay jest w One on One, Jest tam rowniez demo ale nie pamietam czy spelnia zalozenia.

4

Odp: replay

W Boulder Dashu jest demo przejścia pierwszego poziomu.
W Karatece jest demo.
W International Karate jest losowe.
Replay chyba był w Fantastic Soccer.

Ostatnio edytowany przez Fox (2018-04-11 19:43:36)

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

5

Odp: replay

o wlasnie! o to chodzilo, w Boulder Dash II przechodzi :) w jedynce chodzi losowo. jest jeszcze Joust, ale tam tez losowo.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

Odp: replay

przesledzilem kilka gierek... dodanie takiego dema do gry jest dosc proste, szkoda ze tak rzadko uzywane :/

calosc mozna skrocic do takiego przykladoweggo zapisu:

_stick_move
_stick_fire
_key_press
_demo_step_time
_demo_tab

_go
        dec _demo_step_time
        bne _nochange
        ldy #3
@       lda (_demo_tab),y
        sta _stick_move,y
        dey
        bpl @-
        lax _demo_tab
        sbx #$100-$04 ; +4
        stx _demo_tab
        bcc _nochange
        inc _demo_tab+1
_nochange

i mamy sterowanie, joy, przycisk, dodatkowo klawisz i czas :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

7

Odp: replay

zaimplementowalem to testowo w Robbo:

Ostatnio edytowany przez xxl (2018-04-24 10:06:11)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

8

Odp: replay

bravo !!!

.

9

Odp: replay

Myślę sobie, że na fali książki o przechyłach joysticka w Robbo, można by to rozwiązanie wykorzystać do zrobienia pełnometrażowego filmu o samoprzechodzącym się Robbo:-)

A poważnie: świetny pomysł z tak prostym rozwiązaniem uniwersalnym do wykorzystania w różnych grach. Zawsze lubiłem dema w grach, dzięki którym można było zobaczyć kawałek o co chodzi w grze. Może pomysł się przyjmie i w nowych grach ludzie zaczną coś takiego wykorzystywać?

10

Odp: replay

xxl napisał/a:

(...) w jedynce chodzi losowo.(...)

W jedynce replay działa, ale tylko na NTSC (pewnie timingów nie testowali pod PALem)

edit: łups, sorka za odkopanie tematu :|

Ostatnio edytowany przez Sim_Piko (2018-05-17 21:37:50)

11

Odp: replay

podpialem replaya do Preliminary Monty:


:D

Ostatnio edytowany przez xxl (2018-05-21 00:39:10)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

12

Odp: replay

Replay czy tryb demo bo juz sie gubie...

13

Odp: replay

Robbo byl w trybie demo ale w Preliminary Monty rozpoczynasz gre i program "rusza dzojem" za Ciebie ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

14

Odp: replay

Skoro nie powtarza ruchow to nie replay a jednak demo :)

15

Odp: replay

będzie nowa wojna..  nie replay, nie demo to może ReMo :-)

https://systemembedded.eu/
""Ja bardzo przepraszam, ale podejrzenia panów są całkowicie bezpodstawne. Ja niczym nie handluję. Ta pani przyszła do mnie w tym Pancake-u i w nim wychodzi.""
ABBUC Member #319. Preferowana forma kontaktu: email