Ja wygrywałem przez bootloader Arduino po USB, nie przez USBAsp. Jak raz na próbę wywaliłem bootloader Arduino i wgrałem przez USBAsp, to za szybko się uruchamiał i nie widział karty SD.
Co do wyświetlaczy to są totalnie pokręcone i niestety bajzel jest straszny w kodzie źródłowym. Ja to kompilowałem sam i poprawiałem tak żeby działało z moim wyświetlaczem. Na gotowych binarkach albo nie działał dotyk, albo obraz był w odbiciu lustrzanym albo w negatywie.
Pamiętaj, ze to działa tylko z ekranami z interfejsem równoległym, nie po I2C!
Ostatnio edytowany przez _tzok_ (2020-01-23 22:10:01)
Moja kolekcja: Atari 1040STe (4MB), Atari 1040STfm (4MB, BLiTTER, AT-ONCE+), Atari 800XE (SIMM EXP 1MB), Atari 800XL (RAMBO XL 256kB), Atari 600XL (64kB), Sinclair ZX SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB), Commodore A600 (2MB+4MB, HDD CF 4GB), Commodore C64C.