Może kogoś zainteresuje mój warsztat. Mam teraz monitor 4K i świetny edytor, ale przy bardziej zaawansowanych optymalizacjach kartka jest niezastąpiona.
tebe napisał/a:moglibyście rozważyć wersję dla 65816 ?
To ma sens, bo kod jest mocno 16-bitowy i nawet kulawe przełączanie się między trybami 8/16 bitów nie powinno boleć. Plus MVN się przyda. Ale dopał nie będzie taki, jak przy szybkim mnożeniu na 6502.
xxl napisał/a:dziwna sprawa... dlaczego PC kompresory nie daja rady jakiemus kranczerowi z Amigi?
Dobre pytanie.
Na PC zwykle kompresuje się tylko bardzo duże zbiory i przykłada wielką wagę do wydajności dekompresji, a mniejszą do stopnia kompresji. Shrinkler wykonuje jedno mnożenie i kilka operacji warunkowych na każdy bit skompresowanego strumienia. Nawet na wypasionym pececie dekompresja tak skompresowanych gigabajtów trochę potrwa i nie ma jak jej zrównoleglić. Na Amidze i Atari każdy poczeka te kilka sekund na rozkompresowanie pojedynczych kilobajtów. Na pececie przydałaby się akceleracja sprzętowa. Być może dałyby radę akceleratory AI, które są świetne w mnożeniach.
Ostatnio edytowany przez Fox (2021-03-25 22:14:03)
Post's attachmentsunshrinkler-getBit-small.jpg 53.47 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku.
Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE