Temat: Magia Kryształu & Miecze Valdgira 2
Cześć pilnie potrzebuję kodów do tych gier
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć pilnie potrzebuję kodów do tych gier
a nie lepsze beda wersje tych gier bez kodow? :)
luknij sobie na stronkę: http://atari.online.pl/
i zassaj stamtąd - któraś wersja powinna mieć trainer...
Hmm... akurat "Magia Kryształu" do najłatwiejszych gierek nie należała i sam przechodziłem na "nieskończonych życiach". :twisted:
eheh tyle ze kolega ma to na kasetach oryginalnych i chce sobie pograc na real atari+magnet ;)
Chyba mam ale w wersji dyskowej, może to są te same kody?
RYSIEK_M :D
eheh tyle ze kolega ma to na kasetach oryginalnych i chce sobie pograc na real atari+magnet ;)
A propos przypadków masochizmu ;) przypomniało mi się ostatnio, jak pisałem swój pierwszy większy program w asemblerze.
Sprzęt: Atari 65XE, monitor Neptun M156B, magnetofon XC12 standard.
Oprogramowanie deweloperskie: EASMD (na jednej kasecie), Cassette-Translator (na drugiej kasecie), Buldoger Copy (na trzeciej kasecie), loader z wykrzyknikiem (na czwartej kasecie).
Dodatkowo: jedna kaseta na kod źrodłowy i jedna na wynikowy.
Kaset miałem tyle, żeby uniknąć zbytniego przewijania - to znaczy tylko do początku.
Proces przebiegał tak:
1) najpierw wczytywałem Cassette-Translator: albowiem EASMD nie chciał działać na OS-ie od XL/XE, a nic innego nie miałem.
2) potem wczytywałem EASMD
3) potem źrodłówkę - długie przerwy między rekordami
4) potem następowały poprawki kodu, pisanie nowych procedur itp., czyli najprzyjemniejsza część
5) nową źródłówkę nagrywałem na kasetę ze źródłówką - w dwóch kopiach, długie przerwy między rekordami
6) asemblowanie na inną kasetę - znowu długie przerwy
7) loader z wykrzyknikiem nie chciał tego wczytywać, więc teraz wczytywało się Buldoger Copy
8) spod Buldoger Copy zapis z krótkimi przerwami, na kasetę z loaderem - uprzednio ustawioną w odpowiednim miejscu
9) przewinięcie tejże do początku, START/OPTION, pstryk/pstryk
10) ładowanie programu, sprawdzenie czy działa jak powinien
11) na ogół nie działał, tylko wykrzaczał się prędzej czy później
12) goto 1
To były czasy! :-)
drac030 a nie szybciej bylo by pisac program na kartce papieru? potem bys go zmienial na opkody i wklepywal do BASIC'a (jako ciag danych DATA) potem wystarczy cos takiego zapisac w odpowiedni obszar pamieci(READ i POKE) i dac w BASIC'u X=USR(ADRES), oczywiscie nalezalo by korzystac z obszaru pamieci tak aby nie nadpisac OS czy BASIC'a ;)
ale nie musial bys co chwilka zapisywac i wczytywac danych... a jak by cos nie dzialalo jak trzeba to wystarczylo by wcisnac RESET i porawic niektore rzeczy ;)
ja tak pisalem pierwsze programy w asemblerze tylko dlatego ,ze na magnecie pod Asemblerem za dlugo to trwalo ;) potem przezucilem sie na X-ASM na grzybie...
drac030 a nie szybciej bylo by pisac program na kartce papieru?
Nie, bo ten program miał jednak już na średnio zaawansowanym etapie parę kilobajtów długości ;p Więc każdorazowe wklepywanie do BASIC-a trwałoby jeszcze dłużej.
Kody do wersji kasetowych i dyskowych są te same. Ba - nawet Miecze Valdgira 2 na Amigę - tak tak -na amigę miały te same kody bo pożyczyłem swoją tabelkę koledze i przeszedł na tych kodach dalej.
Oczywiśnie różnica było jak niebo a ziemia a zagadek też było więcej np. można było otworzyć wytrychem skrzynkę a tam wśrodku był drugi kamień.
artur1236@op.pl - mógły mi ktoś, np. Ryszard Mauersberg :D podesłać to w docu albo zeskanowane na meila?
Proszę, wysłałem :D
Jeszcze potrzebujęPILNIE okładki z Miecze Valdgira 2 lub Syn Boga Wiatru - ma ktoś? :D
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.779 sekund, wykonano 15 zapytań ]