Temat: Hobgoblin II
jednak bedzie.
dodatkowo bedzie do niego webowa wersja konstruktor kida
http://xxl.atari.pl/?page_id=111
jesli sa jakies zyczenia co taki konstruktor powinien jeszcze moc "ustawic" to prosze smialo mowic.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Cosmic Hero 2 Bohater ratujący Ziemię w kryzysowej sytuacji powraca po 30 latach.
VI. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jednak bedzie.
dodatkowo bedzie do niego webowa wersja konstruktor kida
http://xxl.atari.pl/?page_id=111
jesli sa jakies zyczenia co taki konstruktor powinien jeszcze moc "ustawic" to prosze smialo mowic.
A DeathChase? :)
Ech, no tak... To był dopiero mój II zlot i faktycznie zerkając na relację filmową zauważyłem, że byłeś. Niestety w Głuchołazach nie wiedziałem, że Ty to Ty ;)
... po avatarze nie rozpoznałeś XXL?? :) - dziwne.
Może na party był trzeźwiejszy niż ten jegomość w avatarze :D
a co z R-Type ? ;)
I może mimo wszystko jakieś zubożone Asteroids? Bo gierka się fajnie zapowiadała...
Jeśli poziom trudności ma być taki sam, jak w Hobgoblin 1, to lepiej żeby ta gra nie powstała ;)
> lepiej żeby ta gra nie powstała
tego zyczenia nie moge spelnic :D
w stosunku do H1 jest sporo zmian na lepsze, po pierwsze: w H1 jesli zrobisz speedrun to kolejnosc duszkow sie popierxxx i normalnie gdzie powinien pojawic sie duszek A pojawi sie zupelnie inny (blad w engine). w H2 taki numer nie przejdzie, silnik jest poprawiony, jest duzo wiekszy arsenal (zroznicowany) nasza bron rozni sie szybkoscia, sila, mozna strzelac seriami ;-) jest wiecej do zebrania, dwa nowe rodzaje klockow - animowane klocki "pulapki", mozemy chodzic po drabinach, nowe atrybuty dla klockow (w instrukcji do edytora beda podane), w oryginale byl blad ktory uniemozliwial uzycie broni przez duchy i zombiakow (naprawione) - w danych levelu atrybuty dla tych postaci byly prawidlowe wiec na tym silniczku gra z oryginalnymi danymi levelu bedzie sie troszke inaczej zachowywac, zwiekszylem tez pole dzialania - gracz moze podejsc blizej krawedzi ekranu (bedzie mozna lepiej zaprojektowac levele), mamy tez walke z bosem na koncu, (ta zmiana nie wiem czy wejdzie do wersji produkcyjnej - mamy efekt attribute clash podkolorowanie atrybutami na graczu) itd. itd.
ogolnie jest bardzo duzo zmian i osobiscie uwazam , ze gra stala sie za prosta; dlatego "zespol" pracuje nad podrasowaniem danych leveli zeby upokorzyc gracza!
A dałoby się zrobić scrolla? A nie pokaz slajdów jeśli chodzi o lokacje? ;)
Jeśli poziom trudności ma być taki sam, jak w Hobgoblin 1, to lepiej żeby ta gra nie powstała ;)
Nie przesadzajmy, z tym poziomem trudności. Gdyby gra była łatwiejsza, to byłaby za krótka. Ja byłem pierwszą częścią zachwycony, tym bardziej czekam na część drugą. A kiedy choć jakiś screeny lub wideo?
taki maly zarcik na silniku gry http://atari.pl/hob2drac.avi
do powyzszych nalezy dodac jeszcze jedna zmiane:
- dla bonusow dodana cykliczna zmiana kolorow (dwa schematy)
wygląda bardzo obiecująco, kiedy coś grywalnego?
Prowadzący ten filmik mówi, że tam będzie jakaś muzyka grała z wava za pomocą dedykowanego pinu. Co to za technologia jest?
Aha, dobra, chyba wiem. To będzie na zasadzie tunelowania muzyki z kasety tak jak kiedyś za pomocą XC12. Zapomniałem, że ten kart z grą to nie będzie zwykły kart tylko taka wgrywarka przez SIO.
Ostatnio edytowany przez mgr_inz_rafal (2022-11-03 11:47:39)
Ekstra!
Gdyby gdzieś były zapisy to proszę mnie zapisać :)
Fajne, choć skrycie i tak pewnie większość z nas marzy o Ghosts and Goblins ;-)
Myślę, że to wszystko ściema. Muzyczka w tle gry na podlinkowanym wyżej filmiku jest stereofoniczna, a wejście audio na pinie SIO jest monofoniczne.
Edit: aha, to coś (SIOcart), co trzyma na zdjęciu model, jest z pewnością wykonane z użyciem mikrokontrolera, który prawdopodobnie dziś po latach nie jest już dostępny w sprzedaży, więc nawet gdyby były chęci ruszenia po latach znowu tego tematu, to prawdopodobnie nie da się tego obecne zrobić w ogóle. Popraw mnie xxl jeśli się mylę i sprostuj to.
Tak że ten... mi się osobiście idea SIOcarta bardzo podobała, ale wątpię, że to kiedykolwiek zaistnieje.
Ostatnio edytowany przez Mq (2022-11-03 14:26:57)
tragiczną koszule ma ten model,
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.090 sekund, wykonano 13 zapytań ]