51

Odp: Mad Pascal

bardzo to jest ładne i wygodne!

52

Odp: Mad Pascal

Dla potomnych... ;)

Co prawda inna platforma ale źródła to źródła: https://github.com/zbyti/siege-ai-playground

Wszyscy którzy do tej pory grali i dali głos narzekają, że gra trudna ;) To nie prawda, po prostu trzeba zaobserwować "tendencje" każdego bota na danej planszy, czasem wylosuje inną ścieżkę ale najczęściej imperatyw jest silniejszy od losu :D

Poniżej moje przejście, jak się skupię to potrafię jeszcze lepiej :]

https://youtu.be/NAHH3ZmHsKE

53

Odp: Mad Pascal

dobra robota. jestem pod wrażeniem.

54

Odp: Mad Pascal

@bocianu pochwała od tak wytrawnego Mad Pascalowca jak Ty to nie byle to tamto :D dzięki :]

55

Odp: Mad Pascal

fajnie, pojawiaja sie nowe rzeczy jak np:

https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal

nowy unit ZX0

albo

HCM2 (Hard Color Map) by Sandor Teli (Reharden) https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal/ … /graph/hcm



ale kiedy pojawi sie cos dla FujiNetowcow np. mozliwosc zapisywania wynikow HiScore na banerach i na stronie, np:


https://xxl.atari.pl/hsc-pac-mad/

https://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.104

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

56

Odp: Mad Pascal

ATASCII Blastr zapisuje / pobiera rekordy z sieci.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

57

Odp: Mad Pascal

nowy unit ZX5

https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal/ … ompression

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

58

Odp: Mad Pascal

nowa wersja MP 1.6.7, po sporej liczbie zmian i poprawek (branch DEV)

https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal/tree/dev

przykłady testowe z dystrybucji Turbo Pascala
https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal/ … les/common

Ostatnio edytowany przez tebe (2023-04-02 14:53:15)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

59

Odp: Mad Pascal

Ponieważ wróciłem sobie do mp to chciał bym zwrócić uwagę na mały babol? w mp dla linux'a, wersja 1.6.6 (Mad Pascal Compiler version 1.6.6 [2022/04/15] for 6502).

Próba kompilacji programu kończy się błędem, że nie może znaleźć biblioteki

 hello.pas (2,9) Error: Can't find unit crt used by Program 

mp jest domyślnie w ../madPascal/bin/ i szuka bibliotek w ../madPascal/bin/lib co jest błędem bo biblioteki są w ../madPascal/lib

wycinek z strace:

access("/home/lopez/Atari/madPascal/bin/lib/crt.pas", F_OK) = -1 ENOENT (Nie ma takiego pliku ani katalogu)
access("/home/lopez/Atari/madPascal/bin/lib/crt.pas", F_OK) = -1 ENOENT (Nie ma takiego pliku ani katalogu)

Wygląda na to, że jest tak zahardkodowane.

Pytanie jak można to zmienić? Próbowałem ustawiać zmienne środowiskowe oraz $LIBRARYPATH oraz kompilować z "-ipath" ale bez powodzenia.

Wiem, że wystarczy skopiować mp "folder wyżej", ale może autor opisze jaki jest tego zamysł ewentualnie jak to niezamierzone to poprawi :)

Ostatnio edytowany przez lopez (2023-08-02 09:31:01)