Odp: Błąd w A800WinPlus4.0beta4
A mam pytanie czy dało by się zrobić obsługe jakiegoś trubo (Turbo blizzard, turbo 2000) bo pod turbo blizzard magnetofon niedziała bo tam jest jako T: a nie C:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Cosmic Hero 2 Bohater ratujący Ziemię w kryzysowej sytuacji powraca po 30 latach.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A mam pytanie czy dało by się zrobić obsługe jakiegoś trubo (Turbo blizzard, turbo 2000) bo pod turbo blizzard magnetofon niedziała bo tam jest jako T: a nie C:
Na mój gust, to pytania odnośnie działania samego emulowanego atari "jako takiego" należało by kierować do gości z atari800. Oni na pewno znają wnętrze swego emulatora lepiej ode mnie.
Z innych zauważonych błędów/usprawnień:
-nie dokońca prawidłowa obsługa rejestrowania rozszerzeń plików
-screenshot przy pause zgrywa również napis
-przerobienie konfiguracji emulatora z rejestru do plików .ini
-akceptowanie rozszerzeń nazw tosec.org
-nowe tryby graficzne
-wsadzenie głównej pętli emulacji do osobnego wątku
Właśnie dziś odpaliłem sobie kilka rzeczy na samplach /na emulowanym pokeyu/ - np. chodzi mi o BRULL.com; wynalazek, który wystawiliśmy na SV... powiem jedno. Na Atari800win - zgroza; emul ustawiony na 44100, update 1, quality 1, stereo - komp Ath 1.7 XP - coby wyeliminować niedomagania grzyba. Efekt? - sample odtworzone z newłaściwą frq i bonusowo w tle kosmiczne syfy z marsa :) - podobnie zauważyłem wali się część modułów TMC - Jaskier ?? :idea: :) - podeśle Ci moduły i podam walące się instrumenty - będzie łatwiej.
- ogólnie reasumując - emulację pokeya zaimplementowaną w Atari800 win można określić jako - "padaczka" :D:D (reszta działa dośc fajnie; żeby nie było :D:D )
To lepiej przestaw na Quality=2 lub więcej. Quality=1 przełącza na starą, prockooszczędną, no i paskudną emulację POKEYa. A w ogóle to zajrzyj do helpa :lol:
Jak coś nie działa, to i owszem, proszę podesłać. Sprawdzę, ocenię i może coś zrobię. Tyle, że może to trochę zająć czasu, bo jak niedawno przeliczyłem, emulator ma 88000 linii kodu. Zanim się zorientuję co i jak, to trochę zejdzie.
P.S. Wkrótce kolejna beta.
Huraa, jest piąta beta! Zapis i odczyt wreszcie działa. Za to popsuło się coś innego - kontrolki "Saturation" i "Color shift" w View->Palette nic nie robią :(
Spoko, w następnej wersji je usunę, przestaną cię intrygować 8)
Jaskier - wrzucil bys covox'a do emula ?? - powinno to byc banalnie proste;- bo to jedno z bardziej idiotycznych usprawnien Atarki.
Jeśli mogę zgłosić zapotrzebowanie do wersji miltiplaformowej emulatora to chciałbym, żeby był koniecznie na Pocket PC. Niestety ostatnia wersja na PPC jest dość stara bo 1.3.0 i ma sporo starych znanych błędów, a ze względu na wzrost popularności tych urządzeń niedługo każdy Atarowiec będzie mógł mieć emulatorek w kieszeni ;-)
pewnie Jaskier odpowie krotko - brak testerow na ta platforme...
Ja bym mimo wszystko był zwolennikiem supportu 65816 i liniowego RAM-u niż Covoxa. Oczywiście fakt istnienia emulacji Covoxa napewno nie będzie mi przeszkadzał, jednak 65816 to według mnie kolejny krok w ewolucji małego Atari, krok, który umożliwi dalszy rozwój naszego ukochanego sprzętu.
Zgadza się, ale stopień trudności zaimplemantowania '816 a covoxa - więc prędzej tego drugiego się doczekamy.
Alex: masz na myśli emula z tej strony: http://pocketatari.retrogames.com/? Wg słów autora nie mamy co liczyć na wznowienie prac (przynajmniej w sensownym horyzoncie czasowym): "I don't know when and if I get to that port again."
Wyszła szósta beta, znów będę się czepiał :P
1. BREAK z powrotem działa... no, nie do końca. Przy wciśnięciu 2 razy, emulator wychwytuje tylko pierwsze z nich. (Ściślej rzecz biorąc, ten błąd NIE występuje wyłącznie w przypadku, gdy między kolejnymi wciśnięciami BREAK naciśnie się jakiś klawisz emulowanej klawiatury).
2. Klawisze F2, F3, F4 oprócz emulacji klawiszy konsoli wysyłają do rejestru KBCODE wartości odpowiednio 225, 226 i 227.
3. Opcje w View>Palette też działają "nie do końca". Po zmianie dowolnej opcji spośród Black level/White level/Saturation/Color shift paleta nie zmienia barw. Dopiero po drugiej zmianie tych opcji paleta zmienia kolor, ale robi to według wartości ustalonych za PIERWSZYM razem. Tak jakby te 4 wartości były buforowane i wskakiwały na swoje miejsca z opóźnieniem.
3b. Powyższe dotyczy tylko trybów okienkowych, w pełnoekranowych zmiana kolorów nie działa w ogóle.
4. Dotyczy trybów pełnoekranowych w rozdzielczości 512x384 i mniejszych, z włączonym "Use flipping surfaces for full screen modes": mimo że przy tym ustawieniu menusy są niewidoczne, to jednak gdy klikam w miejscu, gdzie powinny być, pojawiają się. Tak przynajmniej powinno być; począwszy beta4 menusy pojawiają się "nie całe" lub w ogóle. Normalnie zwaliłbym to na wadliwe stery grafiki do spóły z DirectX-em, ale widzę, że w wersji 3.1 błąd nie występuje.
5. Aplikacja się wiesza przy wyłączaniu opcji Threaded emulation. Rozumiem że to objaw wysokiej eksperymentalności ;)
6. Kursor myszy się zacina. Hmm. A nie, to po prostu mysz mi się zabrudziła :D
Nie żeby mi się w ogóle nic nie podobało, naprawdę doceniam robotę związaną z aktualizacją kernela i tak dalej :) Przy okazji: nie wiecie może, skąd mógłbym pobrać wersję 4.0beta3?
UPDATE: Siódma beta, wszystkie błędy poza nr 4 poprawione, dzięks :)
Starałem się :)
A co do punktu 4, to niestety nie mam dobrych wieści. Nie rozumiem ani linijki z kodu dotyczącego obsługi Direct X. Dlatego nie grzebię w tym dziale i odmawiam brania odpowiedzialności za to co się tam dzieje.
Polecam pracę okienkową w trybie GDI :)
O k**** LOL!!! Ale tlumaczenie! :D:D:D:D:D
Analmux: this translation is wonderful -> ROTFLMAO. For future: do not use such tools. Better leave your post in english only.
poke 53768,96
poke 53761,175:poke 53765,175
poke 53760,50:poke 53761,51If i'm correct (correct me if i'm wrong)
The last instruction should be I think
poke 53764,51
Anyway I don't hear anythink in emulator doesn't matter using old or new pokey emulation.
Wersja 4.0 FINAL, znowu błędy:
1. Emul wiesza się po wybraniu File/Attach tape (także Alt+T) i wybraniu obrazu CAS. Przy ładowaniu CAS-a przez Atari/Tape recorder... działa dobrze.
2. Palety znowu źle :( Po uruchomieniu emulatora opja View/Pallette.../Apply adjustment, nawet gdy włączona, nie jest brana pod uwagę. Trzeba wejść w View/Palette... i wcisnąć OK żeby opcja miała efekt. W przypadku trybu fullscreen nie wystarczy wcisnąć OK, trzeba wcześniej zmienić któreś z ustawień w okienku.
Pozdrówki
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 1.078 sekund, wykonano 11 zapytań ]