1

Temat: gra bez tytulu

witam,

napisalem kilka procedurek, ktore byc moze zamienia sie w gre podobna do tej:

http://www.gamehouse.com/mobilegames/luxor/
http://www.download-free-games.com/puzz … /luxor.htm

moze to chwile potrwac... bo w sumie jeszcze niemam co pokazac


jesli sa rozsadne propozycje tytulu gry, bonusow (ktore i jak dzialajace*), scenerii... to slucham
poki co przewidziane:
1. kulka joker

* spojrz na bonusy z takich gier jak: tumble bugs, zuma, luxor, pirate poppers, karu, beetle bomp

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: gra bez tytulu

1. Wings of Ball
2. Ball Blaster
3. Zumolocik
4. Balls collision
5. Ballsoid
6. Ball Squad

Sikor umarł...

3

Odp: gra bez tytulu

7. Do you have balls? :D

KMK
? HEX$(6670358)

4

Odp: gra bez tytulu

Sikor, 3-4 bonusy... nie wiecej i co one robia?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

5

Odp: gra bez tytulu

To będzie piękna gra, tylko może zamiast paletki żeby żaba siedziała w środku, obracała się dookoła i pluła piłeczkami :)

Stylistyka nie musi być od razu południowo-amerykańska :)

http://www.5oft.pl/

6

Odp: gra bez tytulu

xxl napisał/a:

Sikor, 3-4 bonusy... nie wiecej i co one robia?

To miały być tytuły, ale mogą być bonusy. Cztery, więc:
2. Ball Blaster - czasowe strzelanie ciągiem kul o losowych kolorach;
3. Zumolocik - można "podlecieć" paletka nad kule i strzelać z dowolnego miejsca (czasowe);
5. Ballsoid - bonus po planszy, coś w rodzaju arkanoida;
7. Big Ball - wielka kula na końcu etapu, lata ala "fuji Boink", musisz w nią wpakować xxx kul o określonym kolorze. Tutaj wskazany ruch paletki ala "Gyruss" - pewne utrudnienie (strzelasz do środka, a kula lata po całym ekranie).

Sikor umarł...

7

Odp: gra bez tytulu

pisze sie, brakuje praktycznie juz tylko procedur kolizji wystrzelonej kulki i kolejki kulek.

roznice miedzy oryginalem (poki co):

1. tylko kolejka kulek, ktora sie porusza moze "przyciagac" inny kawalek kolejki kulek (jesli maja ten sam kolor na koncach) w oryg. nieruchome tez sie moga przyciagac.


--- edit

pkt 1 nieaktualny, bedzie jak w luxorze

--- edit

sie napisala, i dziala... zaczynam przepisywac na atari, mam nadzieje tez bedzie dzialac... nie jest taka prosta jak poprzednie...

--- edit

czas juz na grafike leveli, rozrysowanie tras, kod programu scisle zalezy od ukladu tras :( niestety tak musi byc aby zachowac odpowiednia plynosc gry.

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-06-28 17:11:26)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

8

Odp: gra bez tytulu

brak grafiki... nie ma jak dalej luszyc

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

9

Odp: gra bez tytulu

A co jest (grane) ??  Powrooz odmówił współpracy? ;O


Nie bedę wspominać ile czasu pochłonęła mi "ZUMA DELUXE" i "LUXOR", dlatego popieram powstanie takiej gry logicznej  na XL/XE. :)

Ostatnio edytowany przez Dracon (2006-07-02 21:45:16)

10

Odp: gra bez tytulu

Pov milczy, chyba ma wazniejsze sprawy, ale spoko, pewnie z 2 tyg. polezymy brzuchem do gory i sie wezmiemy ;)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

11

Odp: gra bez tytulu

Czasem warto poczekać, myślę... :)

I Ty zostaniesz big endianem...

12

Odp: gra bez tytulu

info potwierdzone - czekamy do 20 sierpnia, pov ma wakacje.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

13

Odp: gra bez tytulu

(sz)czekamy w takiej razie...

Sikor umarł...

14

Odp: gra bez tytulu

http://atari.pl/luxor.gif

prosze nie zwazac uwagi na to ze uklad w rzeczywistosci bylby niegrywalny, to ma byc tylko pokaz - animacja, mozliwosci - mosty, tunele, zakrety.
przy podobnym ruchu (ale z lepszym maskowaniem) gra bedzie prawdopodobnie wymagala dodatkowego banku pamieci.

ruch co 2 pixele, gdybym zrobil ruch co 4 pixele gra ruszy na 64kb - co wybrac.

jescze pytanie, jakis pomysl na szybkie wstawianie obiektow 8x16 na ekran? albo jakis trick zeby to wszystko w ilosci ok 100 obiektow chodzilo w miare... plynnie?

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-12-17 12:35:05)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: gra bez tytulu

Zrob na 64Kb, wygrasz Abbuca ;)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

16

Odp: gra bez tytulu

64KB - wtedy będzie dla 99% użyszkodników, nawet tych innostrannych ;)

Sikor umarł...

17

Odp: gra bez tytulu

A nie można zrobić 2 wersji?

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

18

Odp: gra bez tytulu

Albo swapa na 1050? :D

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

Odp: gra bez tytulu

Lepiej na XC12 :)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

20

Odp: gra bez tytulu

Na podłączaną przez port joya drukarkę kart perforowanych.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

21

Odp: gra bez tytulu

A odczyt perforacji light penem...

22

Odp: gra bez tytulu

Adam: przeca buce mają w rulezach do 128k, nie?

A w ogóle to kul giera się kroi! :)

I Ty zostaniesz big endianem...