MADS 1.7.8
- dely/Blowjobb @ 4.10.2007 @ 21:46
Ukazała się nowa wersja crossassemblera MADS przeznaczonego do produkowania oprogramowania dla Atari XL/XE. Lista zmian (długa) oraz downloadzik (krótki) na stronie domowej projektu.
Ukazała się nowa wersja crossassemblera MADS przeznaczonego do produkowania oprogramowania dla Atari XL/XE. Lista zmian (długa) oraz downloadzik (krótki) na stronie domowej projektu.
Nie jesteś zalogowany. Tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Wyszukiwarka przeszukuje zasoby atari.area, atariki oraz forum.
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się lub załóż konto
Jako, że Allegro.pl jest bardzo często odwiedzanym serwisem przez Atarowców, umiejscowiłem poniżej wyszukiwarkę produktów związanych z naszym kochanym Atari. Chcesz coś kupić - wystarczy wpisać w okienko poniżej.
Wystarczy wpisac czego szukamy i po chwili znajdujemy sie juz na Allegro.pl.
czy na tym x-asmie powstał jakiś ciekawy soft ?
xasm i mads to dwa rozne programy.
ale są też podobieństwa
sorry, ale pisząc x-asm miałem na myśli (ogólnie) cross-assemlber (skrótowo, tu mads) a nie x-asm jako program-produkt.
sorry, ale pisząc x-asm miałem na myśli (ogólnie) cross-assemlber (skrótowo, tu mads) a nie x-asm jako program-produkt.
z tego co mi wiadomo jedna z prac na ostatnie 24h compo pisana byla w madsie :)
ciekawy soft to nie wiem ale gry powstaja, ostatnio jetboy ;-)
a ja myślałem, że jetoby powstał na trumnie ;-)
Podejrzewam, że 90% softu z ostatnich 5 lat było napisane w xasmie lub madsie :)
Z naszej stajni:xasm: wszystkie nasze dema/intra z ostatnich 6 latmads: Lepix, Yoomp!, większość rzeczy nad którymi aktualnie pracuję.Xasm jest fajny, lekki i przyjemny, super, żeby kodować niewielkie rzeczy.Do większych projektów polecam madsa, dla mnie główna przewaga nad xasmem to .LOCAL i .MACRO.
OT: Dely, skoro już wycinasz EOLe z komentarzy, zrób przynajmniej, żeby tam się pojawiała spacja, bo głupio to wychodzi...
grzeniu: twierdzenie, że jetboy powstał na trumnie jest sporym nadużyciem. Niezbędna była disasemblacja kodu i przystosowanie go do warunków atarowskich, czyli m.in. do trybu adresowania no i, nie oszukujmy się, nieco wolniejszego procka. :)
Gury rozwija taki projekt w oparciu o Mads-a http://gury.atari8.info/effectus/
ciekawy projekt - zwlaszcza, jak Action! bedzie zrobione/skonczone. btw: pierwszy kompilator c to byl chyba `konwerter` do jezyka c - i dopiero to bylo kompilowane do binarki.