1

(6 odpowiedzi, napisanych Kupię / Sprzedam / Zamienię Atari)

Napisz mi PW lub maila na początku przyszłego miesiąca, jak wrócę do domu to poszukam. Wracam 3-go.

2

(5 odpowiedzi, napisanych Fabryka - 8bit)

Rozumiem, że z  SIO2MIDI nie będzie współpracował? Musi być CART/ECI?

3

(31 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Ktoś zastąpił kondensator osiowy kilkoma mniejszymi, reszta nie ruszana. Brak koprocesora to też norma.

Podaj na PW namiary na siebie (najlepiej paczkomat) to podeślę Ci sprawny wyświetlacz. Ew. będziesz musiał przełożyć ze starego czarną gąbkę uszczelniającą wokół ramki.

5

(2 odpowiedzi, napisanych Konsole)

Jeżeli konsola "sama strzela" pomimo tego, że nie jest podłączony pad, to w najgorszym przypadku jest możliwe uszkodzenie układu TIA. Może to być też uszkodzenie kondensatora lub rezystora pomiędzy TIA a portem joysticka.
Jeśli masz miernik, podaj rezystancję pomiędzy masą a pinami 37-40 TIA oraz pomiędzy +5V a pinami 35-36 TIA.

Podaj numery: C10xxxx

niepartyjny napisał/a:

Hej.
Zdobyłem Lynxa II , udało się uruchomić konsolę,niestety wyświetlacz jest uszkodzony, praktycznie wyświetla same linie.
Czy ma ktoś sprawny wyświetlacz ?

Jaką masz rewizję płyty głównej? Albo napisz, czy pamięci na niej są w wersji DIP czy PLCC?

Poradziłem sobie inaczej. Kupiłem za 20zł NTSC-PAL konwerter, wykorzystałem tylko kabel z wtyczką i zamontowałem gniazdo SCART z drugiej strony. Kabelek jest o tyle super, że wykorzystuje synchronizację z sygnału LUMA a nie COMPOSITE, dzięki czemu nie ma śmieci na ekranie. Obraz idealny. Do budowy potrzebne są trzy kondensatory 220u i rezystor 180 ohm. Do tego porządny kabel EURO-EURO.

9

(9 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Jeżeli to DSP56001FC33 to są dostępne w okolicach 6$.

W A600 był jeden typ klawiszy? Jeśli tak, powinienem mieć.

Podeślij adres ;)

12

(80 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Jeżeli ABE_V7F i SDR_V7D to OK. Napisz jeszcze, jaki TOS masz wgrany do CT60.

13

(80 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Przedostatnie zdjęcie z linku który podał @jury. Tylko pamiętaj, że nie możesz mieć zrobionego żadnego clock patch'a.
Którą wersję softu masz wgraną do ABE i SDR?

Jak w temacie

15

(80 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

artik-wroc napisał/a:

A jakie znaczenie ma clock patch, bo róznie o nim piszą :) na mojej płycie nie ma.

A masz rezystor 47ohm przy SDMA? Z CT60 to "niezbędnik".

Jak zachowuje się Falcon w trybie 060  w TOS na moim procku? Zapuść jakieś demo w pętli (np. Kioea) na 66MHz + radiator, pomęcz trochę, postukaj, popukaj w płytę główną Falcona i nie ma prawa się zawiesić. Jeśli to zrobi, masz problem sprzętowy.

Wsadź dowolny, zasłoń okienko naklejką tak, by zakryć też napisy i gotowe ;)

Mogę podesłać TMS 27C512 jeśli nie znajdziesz

18

(80 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

@artik-wroc, jeśli chcesz to wyślę Ci do testów pełne MC68060 rev.1, idzie na 66MHz max ale ma MMU i FPU.

19

(9 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Nieodpowiednia wersja HDDriver'a

20

(9 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

@bart, a w czym jest problem?

grey/msb napisał/a:

Czy ma ktoś może VCS w wersji NTSC i mógłby przywieźć na SV w sierpniu? PILNE.

Wprawdzie nie będzie mnie na party, ale mogę podesłać Ci 7800 NTSC z wyjściem UAV, oczywiście konsola do zwrotu ;)

22

(12 odpowiedzi, napisanych Konsole)

Poziome linie na ekranie to problem wyświetlacza i jego konstrukcji a nie kondensatorów.
Nawet jak uda Ci się zdobyć oryginalny sprawny wyświetlacz do Lynx I to pamiętaj, że jest on zakończony folią przylutowaną do PCB, jego wymiana wymaga sporej wiedzy i precyzji.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … xposed.jpg

Problemem mogą być także styki w pamięci, mimo że złocone to jednak się utleniają. Ja do czyszczenia używam szczoteczki z włókien szklanych dedykowanej do takich zastosowań + umycie w IPA.

Moje CT63 zasuwa na KVR133x64C2/512 kingstona i jest OK. Kupisz na Allegro za około 50zł.

qbahusak napisał/a:

Nikt Ci nie poleci podstawek precyzyjnych. One nie działają z tymi scalakami, zwłaszcza wylutami. Tylko zwykłe podstawki za 20 groszy. Dlatego blaszkowa to dobra.

Mam trochę odmienne zdanie, zawsze używam precyzyjnych ale nie takich za 1zł z allegro, dobra podstawka musi kosztować więcej. Kupuję w TME, wybieram podstawki ze złoconymi stykami firmy Connfly lub Ninigi i do tej pory nie miałem problemu. Przez ostatnie 5 miesięcy zużyłem ich ponad 200szt. i nic się nie dzieje.
DIP 40 polecam te https://www.tme.eu/pl/details/gold-40p/ … 0bt1wsf6s/  ale trzeba chwilę poczekać na dostawę bo się wykupiły :)

@Zgrd, pomysł z wsadzeniem podstawki precyzyjnej w drugą podstawkę precyzyjną nie jest dobry,  możesz uszkodzić styki. Jedynie tego nie boję się wkladać https://www.gotronik.pl/images/img/sis_ … lkowa1.jpg
Nie ma możliwości przylutować normalną nóżkę do tego uszkodzonego GTIA?