x_angel napisał/a:

Aha, może ktoś będzie chciał odebrać osobiście? Wybieram się na SV.

Niestety mnie nie będzie, proszę o paczkomat. Poszedł mail ;-)

Drugi FujiNet dla mnie.

3

(74 odpowiedzi, napisanych Fabryka - 8bit)

ArtiFX napisał/a:

Będę musiał spróbować dyszą 0,2mm żeby uzyskać lepszy detal.

Nie sądzę, aby dysza 0.2 pomogła, według mnie lepszy efekt uzyskasz na 0.4 ale zmniejszenie odległości warstw na 0.1mm lub 0.05mm.
Ale i tak cudów się nie spodziewaj, to tylko drukarka FDM, jeżeli chcesz ładniej to pozostaje żywica.

4

(74 odpowiedzi, napisanych Fabryka - 8bit)

ArtiFX napisał/a:

Z jakiego slicera korzystasz, bo widzę że masz dobre ustawienia?

PrusaSlicer

5

(74 odpowiedzi, napisanych Fabryka - 8bit)

Jeszcze ciepłe na drukarce:
https://images91.fotosik.pl/631/e8b1b5ae2e9987b1med.jpg

Spód po oderwaniu od stołu:
https://images92.fotosik.pl/633/eb83add8b7c7d606med.jpg

Rozdzielenie podpór:
https://images90.fotosik.pl/632/89cb6ed6ec3f1875med.jpg

6

(74 odpowiedzi, napisanych Fabryka - 8bit)

ArtiFX napisał/a:

DevilDesign PLA. Stół mam na 50, zauważyłem że przy 60 zaczyna podginać rogi carta. A hotend mam na 190 bp przy 200 zaczynają mi się rozjeżdżać ściany. Podejrzewam że mam problem z retrakcją ale nie wiem jak to ustawić, wprowadzam różne wartości ale bez skutku.

Trochę to dziwne, że wyższa temperatura stołu podwija rogi, powinno być na odwrót.
Puściłem wydruk z FiberLogy PLA, temp. 210', stół 67', warstwy 0.2mm, drukarka Prusa i3 MK2.5. W tej chwili drukuje warstwę 2.8cm i na razie jest OK. Wiele razy drukowałem na Devil Desing i zawsze szło na 210'.
Jaki masz stół (szkło, metal, PEI), czy odtłuściłeś najpierw płynem do naczyń a potem IPA? Bo samo IPA to za mało.
Czy chłodzisz filament po wydruku? Jakie masz ustawienia?
Jaki program do cięcia używasz?
Podeślij maila to wyślę swoje ustawienia, chyba że zainstalujesz sobie Prusa Slicker to podeślę plik projektu, wtedy przejrzysz wszystkie parametry.

7

(74 odpowiedzi, napisanych Fabryka - 8bit)

ArtiFX napisał/a:

Puszczam to już chyba z czwarty raz i już mi się podpory w rogu sp****ły :(

Jaki filament i jakiej marki, jaka temperatura extrudera i stołu?
Puściłem testowo na swojej, dam znać co wyszło.

tOri napisał/a:
pancio.net napisał/a:

piękna manufaktura.. co to? Taki offtop powoduje, że nijaki wątek staje się ciekawym tematem :-)

RJ1307 też zapakowales nielichy sprzęt w slo starymi LOL i też pytanie - a co to to takie naplątane?

Specjalny kartridż do A7800 zaprojektowany dla @Eagle: https://forums.atariage.com/topic/31596 … nt=5046456

Mój ostatni prototyp: :-D

https://images92.fotosik.pl/632/20dd54c6879ad271med.jpg

10

(7 odpowiedzi, napisanych Kupię / Sprzedam / Zamienię Atari)

Napisz mi PW lub maila na początku przyszłego miesiąca, jak wrócę do domu to poszukam. Wracam 3-go.

11

(14 odpowiedzi, napisanych Fabryka - 8bit)

Rozumiem, że z  SIO2MIDI nie będzie współpracował? Musi być CART/ECI?

12

(31 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Ktoś zastąpił kondensator osiowy kilkoma mniejszymi, reszta nie ruszana. Brak koprocesora to też norma.

Podaj na PW namiary na siebie (najlepiej paczkomat) to podeślę Ci sprawny wyświetlacz. Ew. będziesz musiał przełożyć ze starego czarną gąbkę uszczelniającą wokół ramki.

14

(2 odpowiedzi, napisanych Konsole)

Jeżeli konsola "sama strzela" pomimo tego, że nie jest podłączony pad, to w najgorszym przypadku jest możliwe uszkodzenie układu TIA. Może to być też uszkodzenie kondensatora lub rezystora pomiędzy TIA a portem joysticka.
Jeśli masz miernik, podaj rezystancję pomiędzy masą a pinami 37-40 TIA oraz pomiędzy +5V a pinami 35-36 TIA.

Podaj numery: C10xxxx

niepartyjny napisał/a:

Hej.
Zdobyłem Lynxa II , udało się uruchomić konsolę,niestety wyświetlacz jest uszkodzony, praktycznie wyświetla same linie.
Czy ma ktoś sprawny wyświetlacz ?

Jaką masz rewizję płyty głównej? Albo napisz, czy pamięci na niej są w wersji DIP czy PLCC?

Poradziłem sobie inaczej. Kupiłem za 20zł NTSC-PAL konwerter, wykorzystałem tylko kabel z wtyczką i zamontowałem gniazdo SCART z drugiej strony. Kabelek jest o tyle super, że wykorzystuje synchronizację z sygnału LUMA a nie COMPOSITE, dzięki czemu nie ma śmieci na ekranie. Obraz idealny. Do budowy potrzebne są trzy kondensatory 220u i rezystor 180 ohm. Do tego porządny kabel EURO-EURO.

18

(9 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Jeżeli to DSP56001FC33 to są dostępne w okolicach 6$.

W A600 był jeden typ klawiszy? Jeśli tak, powinienem mieć.

Podeślij adres ;)

21

(80 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Jeżeli ABE_V7F i SDR_V7D to OK. Napisz jeszcze, jaki TOS masz wgrany do CT60.

22

(80 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

Przedostatnie zdjęcie z linku który podał @jury. Tylko pamiętaj, że nie możesz mieć zrobionego żadnego clock patch'a.
Którą wersję softu masz wgraną do ABE i SDR?

Jak w temacie

24

(80 odpowiedzi, napisanych Sprzęt - 16/32bit)

artik-wroc napisał/a:

A jakie znaczenie ma clock patch, bo róznie o nim piszą :) na mojej płycie nie ma.

A masz rezystor 47ohm przy SDMA? Z CT60 to "niezbędnik".

Jak zachowuje się Falcon w trybie 060  w TOS na moim procku? Zapuść jakieś demo w pętli (np. Kioea) na 66MHz + radiator, pomęcz trochę, postukaj, popukaj w płytę główną Falcona i nie ma prawa się zawiesić. Jeśli to zrobi, masz problem sprzętowy.

Wsadź dowolny, zasłoń okienko naklejką tak, by zakryć też napisy i gotowe ;)