126

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Lecę na domyślnym, nic nie flashowałem. :) Ale przyjrzę się tematowi.

Tutaj od razu karta grabbera zgrywa po RGB bez żadnej konwersji w 50 fps.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

127

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

FX ma zgubny wpływ na obrazki w interlace, które bazują na cechach charakterystycznych dla PAL. W rdzeniu GTIA jest to zrobione w 100% i w żadnym przypadku nie widzę jakichkolwiek różnic w stosunku do oryginału (oprócz lepszego nasycenia barw). Mówię oczywiście o GTIA v.1.06a.

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

128

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Masz na myśli plik Cores/currernt/v2g106r.xbf w archiwum z rdzeniami?

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

129

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Doszły filmy od Mac_PL, intro na STe "Lots of Dots" i gra "Racer 2" na Falcona; demka falconowe "Old Stuff" i "Payback".

Ostatnio edytowany przez voy (2014-12-25 16:37:14)

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

130

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

@Voy - dodatek "r" z czego pamiętam dodawał rozszerzenie ram +256. Nie testowałem tych rdzeni, bo używam innego rozszerzenia portB.

Sprawdź na trybach interlace (np. numen i ... jak to było 9++)? Logo Taquart ma być kolorowe - jeśli jest na max pastelowe, to rdzeń nie emuluje "błędów pal".

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

131

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Rdzenie "A" to rdzenie bez emulacji rozszerzenia extram RAMBO; rdzenie "R" to rdzenie z emulacją RAMBO; rdzenie "G" to rdzenie dla Atari5200.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

132

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

dalej jednoznacznie nie wyjaśnia to tematu, bo nie wiem czy dodane rozszerzenie wyklucza emulację pal ze względu na brak miejsca w fpga.

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

133

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Czy słychać coś w sprawie demka Agendy - bo jeszcze chwilka i stuknie miesiąc po party a kompletnego stuffu brak...

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

134

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Chłopaki jeszcze go robią. Nie wiem, ile zostało do ukończenia prac, ale ukaże się dopiero w 2015, pewnikiem na początku.

Btw: doszedł obrazek Minga "Padme" na 8-bit.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

135

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

W tym świetle to nie ma czegoś takiego jak "pewnik" ;)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

136

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Sam się nie mogę doczekać. :)

Oprócz tego doszły dema na ST/STe "Yanartas" od Checkpoint i "SaboTagE Teaser" od Paradox.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

137

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Doszedł obrazek Ripka "Transmission" (dzięki za podesłanie etapów tworzenia).

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

138

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

troll mode on: Taka mnie naszła myśl, że to SV to dziwne jest - na stuff się czeka tygodniami, spływa to jak kra po Wiśle a przecież są zloty gdzie nie ma takiego problemu - jeden ATR w singlu załatwia sprawę ;) ;) troll mode off

gep/lamers^dial

139

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

I zapis w regulaminie party, że po compo od razu wędruje na FTP albo upload na serwer jest warunkiem dopuszczenia do kompotów. :)

A można to zrobić choćby telefonem (np. ES Eksplorator)...

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

140

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

U mnie prace były od razu puszczone. Już w '97 ;)

141

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

no i był regulamin do którego się wszyscy albo stosowali, albo wy***dalali ;)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

142

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Stare dobre, czasy... ale jak widać "to se ne vrati" :|

143

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

zaraz zaraz ale "party version" to nie jest wynalazek ery SV

gep/lamers^dial

144

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Prawda jest taka i uwierzcie mi - że notoryczne naruszanie regulaminu potrafi solidnie opóźnić kompoty, lub zdezorganizować całe party. Nie będę tutaj wiele na ten temat mówić, ale niech nikt nie ma pretensji później, że kompo kończy się o 3 rano.

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

145

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

true - mea culpa, bo na SV2k13 za delay w compo my byliśmy odpowiedzialni po części -  w tym roku też do samego końca walczyliśmy z demem - jedynie na ST mieliśmy demko dzieki Maciejowi skończone na prawie tydzień przed party.

gep/lamers^dial

146

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

gepard napisał/a:

zaraz zaraz ale "party version" to nie jest wynalazek ery SV

Oczywiście, że nie. Ale zazwyczaj "party version" był publikowany. Wówczas każdy ma możliwość zobaczyć w jakiej postaci praca była prezentowana na kompo i nie będąc na zlocie - zawsze masz wgląd w to, co się działo. Opóźnienie w czasie deweloperki pracy nie jest winą organizatora. To problem twórcy i zasad jakimi rządzi się party. W przypadku SV z czego pamiętam nie było zapisu o tym, że każda praca po kompo zostaje udostępniona w takiej postaci w jakiej została dostarczona w chwili dedlajn, więc teoretycznie nikt nie może mieć pretensji, że mija X czasu a oficjalnego release nie ma.

EDIT:

oooo .. za sześć postów nastąpi mój post - diabła ;)

Ostatnio edytowany przez Pin (2014-12-29 23:24:56)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

147

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Mnie osobiście wydaje się, że powinno się puszczać wersje "partyjne". Wersje ostateczne potrafią się nieźle różnić, ciekawie się je porównuje z wersjami pełnymi i, co również ważne, unika się uwag żony, że jeszcze się jej nie pokazało prac z konkursów. :D

148

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Umówmy się tak: po wydaniu pełnych wersji dorzucam na Pigwę wersje z compo (np. z nazwą wg TOSEC, by można było odróżnić wersje od siebie).

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

149

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

A dziś doszły dwie prace - obrazek Tebe "Atari" i... długo wyczekiwana wersja after-party "Near" Agendy! :)

Ostatnio edytowany przez voy (2015-01-15 23:43:30)

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

150

Odp: Silly Venture 2k14 - stuff, fotki i filmy

Demo Near ... powiem tak. Demo szacunek, ale jak zobaczyłem final wersię, to krzyknąłem do monitora (nic mi nie odpowiedział):

"ale urwał"

Brak ptaka z Bird demo, no i spodziewałem się przedłużenia ostatniego efektu który wygląda jak na Falconie. Totalny niedosyt i za krótko.

Chcemy więcej i dłuuuuuuuuuuuuuużej ;)

EDIT:

Zastanawia mnie też latający "syf" pomiędzy .. no, efektami pod koniec finalnej wersji dema Lamersów.

Ostatnio edytowany przez Pin (2015-01-15 23:35:41)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info