251

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Bo taka była świecka tradycja ;)

I teraz:

Wavy256B - 250B
Dither - 248B
Stripes - 254B

Ostatnio edytowany przez Pin (2014-12-29 20:57:50)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

252

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

@Pin: heh, regulaminu nie czytasz bo bzdury, docow tez nie czytasz bo bzdury... i sa efekty :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

253

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

@XXL - został napisany i zostały doń dopisane bzdury. To jest efekt. Dlatego też teraz jeśli gdziekolwiek cokolwiek zrobię, to albo będzie konkret z którym nie będzie gadania, albo ktoś sobie zrobi wg. własnego uznania a ja wreszcie zasiądę sobie w loży szyderców, na końcu sali. Zresztą jak i Tobie, tak i mi taka alternatywa się podoba ;)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

254

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Pin napisał/a:

Wavy256B - 250B
Dither - 248B
Stripes - 254B

prosze o pliki zgodne z regulaminem:

"Intro musi mieścić się w pojedynczym pliku wykonywalnym o długości maksymalnie 256 bajtów"

:D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

255

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Odetnij sobie naddatek z końca pliku i sprawdź, czy działa :D

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

256

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Pin napisał/a:

Odetnij sobie naddatek z końca pliku i sprawdź, czy działa

czyli chcesz zeby intro nie bylo zgodne z tym punktem regulaminu:

"Intro musi zawierać nagłówek z adresem uruchomienia"

lubisz uszkadzac prace zeby sie nie uruchamialy?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

257

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

@XXL - nie uszkadzam na kompo prac, za to jestem w stanie postawić na kompotach prawdziwe Atari na którym jak się okazuje nie wszystko działa.

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

258

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

O Jezusie brodaty..
XXL czy naprawdę musisz w każdym temacie prowadzić krucjatę że Pin ....??!!!!
I zrobił to specjalnie...

P.S.
CZY KTOŚ POINFORMOWAŁ Tedec-a???

Ostatnio edytowany przez AS... (2014-12-29 21:20:09)

259

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

@Kisiel: mówi się trudno :) jestem jednak człowiekiem głębokiej wiary :D powiedziałem że się tego podejmę i zrobię co w mojej   mocy. co się stanie, jak eksperyment się nie uda? nie biorę takiej opcji pod uwagę :) podobnie było z SV - pierwsza impreza, przewinęło się 36 osób. Jak widzisz wytrwałem tyle lat, chodź łatwo nie jest :D

Ostatnio edytowany przez grey/msb (2014-12-29 21:21:38)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

260

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

no i jak widzę robienie party pomiędzy, spowodowało efekt "kij w mrowisko" ;)
Z mojego punktu widzenia robienie Party dla ludzi którzy oceniają to jako działalność nie scenową jest troszkę waleniem w ścianę w imię zacnej idei... mało kto docenia, faki lecą ... ale satysfakcji z dobrej roboty nikt Ci nie zabierze.
Oby SV2016 było w grudniu ;)

261

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Kisiel/Icon napisał/a:

Oby SV2016 było w grudniu ;)

a Wapniak 1 stycznia :D

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

262

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

@Pin: WAP-NIAK może być nawet w tym samym miesiącu - na początku i na końcu :D no chyba, że jeszcze w środku :D

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

263

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Kisiel/Icon napisał/a:

Prywata przepraszam
PS. Mógłby się do mnie odezwać na PM, kolega z którym rozmawiałem na party SV'2014 o Luke/Arise, może bym pomógł z biznesem. Zabij nie pamiętam Twojej ksywy !

A propos Luke'a, czy będzie na SV2k15???  Z tego co pamiętam, mieszka(ł) w Gdańsku, kiedyś go spotkałem przy okazji
korzystania z netu na MatFiz ;)  a potem widziałem jak pracował w pewnym sklepie z elektroniką użytkową. :) Koduje coś wciąż?
To nie ja o niego pytałem na SV, jakby co, bo tym razem mnie tam nie było.

264

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Biba 3, ostatnio coś tam gmerał. Na SV niestety nie dotarł.

265

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

W wątku o Wapniaku padło hasło o obniżaniu wejściówek na SV. Powiem tak
jak dla mnie to można nawet podwyższyć, jeżeli dzięki temu uda się wynieść z ciasnych
szkolnych salek np. na PGE albo Ergo Arenę :D

Może mniej atrakcji, a ładniejsza sala? Pomyślicie?

Ostatnio edytowany przez erOS (2014-12-30 11:58:32)

Atari Falcon 030 14MB+SD16GB; Atari TT 030 4MB ST-RAM, 64 MB TT-RAM; Atari 1040 STFM; Atari 1040 STE 4MB+NetUsbee+UltraSatan; Commodore 64+1541-II+XE1541; Atari 65 XE+CA-2001+Ultimate 1MB+Side2;  P166MMX+GUS.

266

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Heh z tym obnizeniem to troche lol jest patrzac na budzety zachodnich imprez.
Jak chlopakow z oxyronou i gwEMa z lotniska odbieralem na sv2k13 to spotkalem tez reszte partyzantow ktorzy chcieli dojechac i zaproponowalem ze ich zabiore w drugim rzucie ..... lekko mnie zbeczeli ze zawracam sobie dupe za 10 euro lol

267

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Dokładnie. Przychylam się do tego co pisał Eros - jeśli party będzie w lepszym miejscu to śmiało można wejściówkę podwyższyć.

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

268

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

erOS napisał/a:

W wątku o Wapniaku padło hasło o obniżaniu wejściówek na SV. Powiem tak
jak dla mnie to można nawet podwyższyć, jeżeli dzięki temu uda się wynieść z ciasnych
szkolnych salek np. na PGE albo Ergo Arenę :D

Może mniej atrakcji, a ładniejsza sala? Pomyślicie?

Pójdźmy na całość: sto parędziesiąt ziko ;) za wejście na zaproszenie, w tym darmowe t-shirt, kubek z logo imprezy i brelok do kluczy oraz (oczywiście) jeszcze lepszy niż dotychczas DS. ;))
Piwo bez limitów, które chętnie "przypilnują" jak co roku, sprawdzeni bracia Amigowcy...
A sam zlot na boisku Lechii - PGE Arena, z udziałem prezydenta miasta Adamowicza (który może pamięta Atari z podstawówki ;)),
tylko jeszcze pogodę odpowiednią trzeba zamówić... :)

No i na koniec - nie bierzcie moich sugestii zbyt dosłownie i całkiem serio... :D

269

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

@erOS, @Sqward: zmiana miejscówki jest bardzo prawdopodobna :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

270

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

pin napisał/a:

Aha - na koniec. Na Fortyfication na kompo nie będą dopuszczone prace pod xBios. Osiągnąłeś to, czego chciałeś.

Mimo wszystko, starając się ocenić rzecz maksymalnie obiektywnie, jest to zbyt drastyczna reakcja. Jak rozumiem, za podjęciem takiej decyzji stoi głównie wpadka na ostatnim SV oraz głęboko przesadzona reakcja XXLa.

Weźmy głęboki oddech. Prace oparte o xBios mogą działać bez problemu jeśli tylko developer się postara i dokładnie przetestuje pracę. Mimo tego, że XXL nie odrobił chyba żadnej lekcji z "Public Relations" stworzył jednak dość ciekawe... "coś". I choć nie znam się dokładnie na niuansach technicznych, skreślanie jakiegoś rozwiązania "bo tak" jest dla mnie wprowadzeniem sztucznych ograniczeń.

Dodatkowo, na Fortification będzie prawdopodobnie mniej prac niż na SV (choć sOnarowi życzę przynajmniej pełnej setki i nie koniecznie mam na myśli whisky), zatem przy odrobinie dobrej woli na pewno uda się wszystko uruchomić i może nawet zaprezentować dłużej niż 15 sekund :)

PS. No a jak się mocno będziecie upierać, to XXL zmieni nazwę na "megaloader" i co? :-)

271

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Na takim Revision shuttle bus z lotniska na party i po party na lotnisko to 50 euro od osoby. Wszystkie kursy sa obsadzone i jest wiecej chetnych niz miejsc w busach.

ps. A Amigowcy na SV pili whisky a nie piwo.

Ostatnio edytowany przez sebaloz (2014-12-30 20:56:53)

272

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Ale daje możliwości przy których autor może nawet nieświadomie (np. w wyniku indoktrynacji najwyższej komisji XXL'a ;) ) sprawić, że praca będzie działała wyłącznie w określonym środowisku, lub będzie korzystać z możliwości które znacznie ograniczają użycie dowolnego (lub prawie dowolnego) urządzenia obsługiwanego przez system. I to właśnie po części miało miejsce na SV - stąd moja decyzja w temacie, chyba że nie mam nic wspólnego z kompo. Na razie jednak mam. Przy okazji trzeba będzie określić czym jest format dyskietki, bo nie każdy o tym wie jak się okazało :)

Brak xBios w niczym nie ogranicza rozwoju prac. Idea była być może dobra, ale finalne wykonanie nie trafione.

mgr Inż - z mojej strony nie będzie dobrej woli w stosunku do produktu o nazwie xB. Limit pobłażania został definitywnie wyczerpany.

Ostatnio edytowany przez Pin (2014-12-30 21:11:57)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

273

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Hmm, no cóż, nie zaśmiecajmy wątku o SV2k15. Poczekajmy na oficjalną stronę i regulamin Fortification, wtedy pogadamy :)

274

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

Przeciez xB to znacznie upraszczając po prostu loader. A przy okazji przykład świetnej koderskiej roboty, o ile potrafię to ocenić przy moim marnych umiejętnościach.
Każdy może sobie napisać swój dowolny loader, co było chyba bardzo popularne przy całodyskach. Mając swój loader ma się w poważaniu dosy, OS itd. prawda? 
Nie wyobrażam sobie możliwości, że przyniosę na compo dyskietkę (fizyczną bądź ATR), którą należy tylko wsadzić w stanardową stację podłączoną pod SIO (bądź emulator tejże) i moja praca nie zostanie dopuszczona bo nie odpala się z jakiegoś egzotycznego HDD podłączonego do Atari pod jeszcze bardziej egzotyczne złącza :P

PS. Zresztą ciekaw jestem jak to umieścisz w regulaminie? Jeśli napiszesz wprost, że "nie można wystawiać prac korzystających z xB" to będzie to jawna i bezsensowna dyskryminacja i np. ja, choć xB nie używam, takie compo zbojkotuję i będę namawiał do bojkotu innych. W imię zasad.

Bo z tego co zrozumiałem z 600-postowej dyskusji, to w tym, że demo na SV nie poszło nie było żadnej winy xB. Po prostu autor dema użył dziwnego formatu dyskietki (co uniemożliwiło jej standardowe kopiowanie) i spartolił obsługę błędów ładowania. Czyż nie?
Jeśli tak, to Twoja chęć nieuznawania xB na compotach to nawet nie jest walka z tym konkretnym rozwiązaniem, ale chęć dowalenia personalnie XXL'owi. A na to zgody być nie może.

Ostatnio edytowany przez nosty (2014-12-30 22:27:55)

275

Odp: Silly Venture - rebuilding the ruins...

yyyy

http://www.smashingbuzz.com/wp-content/uploads/2012/06/Flawless-Victory.jpg

[opuściłem to miejsce bezpowrotnie][dziękuję za skasowanie mojego konta]