Temat: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Cosmic Hero 2 Bohater ratujący Ziemię w kryzysowej sytuacji powraca po 30 latach.
VI. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Programowanie - 16/32bit » jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Jaki kompilator? Na jakiej platformie?
gcc na cygwin
znalazłem go w końcu w #include <mt_gem.h>
ale nie wiem jaką libkę mam dołączyć przy kompilacji-lgem nie wystarczy
poradziłem sobie czytając z
*(uint16_t *)(0xffff8240+(index*2));
No, jak chcesz pisać coś pod chodzi pod GEMem, to czytanie bezpośrednio z pamięci to nienajlepszy pomysł.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 18 zapytań ]