1

Temat: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę

według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego

Odp: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę

Jaki kompilator? Na jakiej platformie?

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

3

Odp: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę

gcc na cygwin

znalazłem go w końcu w #include <mt_gem.h>
ale nie wiem jaką libkę mam dołączyć przy kompilacji-lgem nie wystarczy

4

Odp: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę

poradziłem sobie czytając z

*(uint16_t *)(0xffff8240+(index*2));

Odp: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę

No, jak chcesz pisać coś pod chodzi pod GEMem, to czytanie bezpośrednio z pamięci to nienajlepszy pomysł.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio