Odp: SprEd - edytor do sprzętowych sprajtów
U mnie pod FireFox nie wpiszę prefixu, jeśli litera odpowiada skrótowi komendy Options: m;g;o;w
Tak, to nie tylko problem firefoxa, pod chrome tez to mam.
Dzięki za zauważenie - naprawię.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Harmonogram Silly Venture 2023 WE Pojawił się zaktualizowany rozkład jazdy zimowej edycji Silly Venture 2023
ASAP 6.0.1 i RECOIL 6.4.0 Są dostępne nowe wersje narzędzi na PC/Mac/urządzenia mobilne.
Update WWW zimowej edycji Silly Venture Na oficjalnej stronie zimowej edycji Silly Venture działa już upload prac konkursowych i sprzedaż wejściówek.
ABBUC Software Contest 2023 wyniki Wczoraj, czyli 29 października, zostały ogłoszone wyniki ABBUC Software Contest 2023.
Silly Venture 2023WE - coraz bliżej Wielkimi krokami zbliża się 17. już edycja Silly Venture
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
U mnie pod FireFox nie wpiszę prefixu, jeśli litera odpowiada skrótowi komendy Options: m;g;o;w
Tak, to nie tylko problem firefoxa, pod chrome tez to mam.
Dzięki za zauważenie - naprawię.
Poprawki:
- Dodana opcja "Image Offset" dla tła. Umożliwia dowolne przesuwanie obrazka w tle sprajta.
- poprawiony błąd uniemożliwiający wpisywanie liter skrótów klawiszowych w polu opcji.
- poprawiony błąd zapisu opcji "common palette"
- poprawiony rzadki błąd palety przy exporcie do pliku gif
Działa. Jak dla mnie bomba program. Dziękuję Ci za czas nad kodem.
Czy na ten czas chcesz popełnić instrukszyję? Wiem, to w jeden wieczór nie zrobi się. Ale takie narzędzie przez mnogość opcji bez opisu bardzo traci.
Z jednej strony - wiadomo - fajne by było zrobić instrukcję, choć tak jak mówisz, trzeba by nad tym spędzić sporo czasu.
A z drugiej: optymistycznie zakładając z tego programu będzie korzystało może jakieś 20-30 osób na świecie, z czego 90% z nich, będzie wiedziało o co mniej więcej chodzi z duszkami na Atari i po 10 minutach ekperymentowania ogarnie co jest do czego.
Te pozostałe 3 osoby jestem w stanie przeboleć i osobiście przeprosić :D
Ostatnio edytowany przez bocianu (2022-04-06 22:03:41)
W trybie PM0+PM1 PM2+PM3 jest tylko 10+8 pikseli...
I jak dla mnie to te nazwy trybów są mało intuicyjne. Skoro 2 sprajty nałożone na siebie (8pix) to P1+P2, to czy 2 sprajty i 2 pociski nałożone na siebie (10pix) nie powinny się nazywać P1+P2 M1+M2 albo w skrócie PM0+MM0 (player mutli0 +missile multi0)
Ostatnio edytowany przez Vidol (2022-04-08 20:09:30)
W trybie PM0+PM1 PM2+PM3 jest tylko 10+8 pikseli...
Szerokość pola zależy od odstępów jakie ustawisz w opcjach.
W trybie PM0+PM1 PM2+PM3 o którym piszesz minimalna szerokość to 10px kiedy wszystkie odstępy są ustawione na 0 i wszystkie sprajty leżą równo na sobie.
maksymalna szerokość to 40 px. wtedy gdy PM0 i PM1 są rozsunięte o 10px, PM2 i PM3 też o 10px, a para odsunięta od siebie o 20px.
W trybach PM i MP pocisk jest zawsze "przyklejony" do gracza odpowiednio z prawej lub lewej strony i po prostu go poszerza.
Mam też w planie dodanie trybu w którym pociski będą w osobnym kolorze i będzie można je ustawiać niezależnie od graczy, ale to jeszcze chwilę potrwa ;)
Dzieki za wyjaśnienie, przy okazji udało CI się napisać kawałek instrukcji :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.066 sekund, wykonano 10 zapytań ]