Temat: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Witajcie koledzy forumowicze!

Może komuś się przyda taka stacja, na części lub do remontu.

Jak widać na zdjęciach, czasy świetności już ma za sobą, ale może ktoś się za nią weźmie i przywróci do życia, albo przynajmniej jakieś części pozyska. Wyciągnąłem stację z obudowy i podłączyłem do mojego ST, ale tylko mieliła cały czas, więc raczej jest padnięta, co do reszty to nie mam pojęcia. Kabla i zasilacza nie posiadam.

Licytacja jest charytatywna.
Wybrałem: https://pomagam.pl/pomocdlaemilki

PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test

Zasady licytacji:
1) Licytacja trwa do godz. 20:00 (Niedz.8 maja 2022).
2) Wylicytowaną kwotę wpłacasz, na podany cel charytatywny, z dopisikiem: Wsparcie od forum Atari.
3) Przysyłasz mi etykietkę zwrotną do paczkomatu na siebie. (Gabaryt B).
i to wszystko :)

Do stacji dorzucam też tajemniczy gratis, który ujawnię po skończonej licytacji :)

Od: 1zł.

Pozdrawiam,
Mik/Javalonde

Ostatnio edytowany przez Javalonde (2022-05-05 15:25:26)

2

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Daję 10 PLN.

--------------------------------
Atari 65 XE | CA-12 z KSO Turbo 2000 | SN-360 | SIO2SD | MATT | Dokumentacja + książki od Retronics'a! |

3

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

dubel: 20

https://systemembedded.eu/
"...Mówił mi to jeden facet, który znał się na atari i takich różnych rzeczach. On mówił, że procesor 6502 to był początkowo procesor wojskowy. On ma tajne funkcje, nie wiadomo w ogóle, co one mogą robić..."
ABBUC Member #319. Preferowana forma kontaktu: email

4

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Daję 50

5

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Daje 150 PLN - moze być fajny projekt na retrohax.net :)

6

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Dzięki Wam chłopaki za licytowanie. Ogłaszam, że wygrał kolega drygol, retrohax.net ! 
Wyślę Ci PW z mailem do wysłania etykietki. Mamy nadzieje, że pokażesz nam kiedyś dalsze losy tej stacji :)
A tajemniczy gratis, to smakowite joysticki! :)
PunBB bbcode maomam
Pozdrawiam,
Mik/Javalonde

7

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Supcio! :) Odezwę się z rana po padam na pysk dzisiaj :)

8

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Ok, wpłata poleciała. Wrzuciłem też bonusową wpłatę od siebie i zachęcam innych żeby zrobili podobnie.

https://pomagam.pl/pomocdlaemilki

9

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Super! Dzięki! :) Dobro wraca, a przesyłka dla Ciebie już zapakowana!

10

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Jeszcze dokumentacja:
PunBB bbcode pomocdlaemilki

11

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

No to teraz będę wypatrywać na https://retrohax.net losów stacji! Do zamknięcia !

12

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

drygol napisał/a:

Daje 150 PLN - moze być fajny projekt na retrohax.net :)

To może kolejne wyzwania:

https://allegro.pl/oferta/stacja-dyskie … t=item_img

https://allegro.pl/oferta/stacja-dyskow … t=item_img

Czytałbym relację :)

Ostatnio edytowany przez uicr0Bee (2022-05-10 18:02:53)

----====   dołącz do www.worldcommunitygrid.org   ===---

<-- Moja skrzynka "PW" jest pełna i nie mam czego usunąć. Kontakt przez "E-mail". Dzięki.

13

Odp: [S]przedam stację SF314 na części lub do naprawy - Licytacja/charytat.

Chyba ktoś na hype`ie tego wątku wrzucił na alle ;)