Odp: Yie Ar Kung-Fu
a na TMCku nie? ;) To zostaję przy MPTku, hehehe... :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a na TMCku nie? ;) To zostaję przy MPTku, hehehe... :D
..no - niby tak - myślałem tylko, żeś coś nowego wymyślił. 1x ?? dobrze było by przynajmniej 2x - zobaczymy;-
I ponawiam jeszcze pytanie do kolegów koderów;- czy player tmc2.0 bardziej "obciąża" CPU niż jego poprzednik 1.x ??
no i znowu cicho przez ponad pół roku? :|
dzieje się coś tam?
Pinek? Vega? Halo!
Well,
the latest version now works on a real XL/XE but has some gfx bugs here and there. And err, well - the game is really tough. How many enemies/adversaries (and backgrounds) are there a) in this release and b) in the original game ?!?
Sidenote: The program requires 320k RAM and XRAM bankswitching. Any chance for a 512k cartridge or at least a ROM / bin. image (with cart bankswitching) that works on a 64k Atari ?!? -Andreas Magenheimer.
hehe bank słiczing :) - i przerabianie kodu całej gierki z protB na XEGS cart - bez sensu. Proponuje, niech sobie koledzy z za zachodniej granicy wreszcie kompy podopalają :D ....... i nie marudzą o zbieractwie (yo Mikey - lol). japierdole :). Lubie karty (a nawet je zbieram :)) - ale bez przesady.
Pinek - nie zrobią tego, bo DOS 2.5 jest DeBest :> A w ogóle to mam już 2 "muzyczki" przepisane z MIDI do MPT (kurde - oryginalne mają po 1-2 patterny - nie wysilił się Pan Galway), ale nie wiem czy vega ich użyje, bo się na te sidowate upiera. Tyle że muza ingame szczerze wątpię czy wyrobi z tymi wszystkimi sprajtamy i przerwaniamy...
-------
@CharlieChaplin: Pin said:
Bank switching cartridge??? And then redo all code for XEGS-catridge. It's senseless. Maybe you all from the West finally upgrade your machines, and do not sound off about cart-collection. I like carts (and I even collect them), but enough is enough.
Well,
I have 576k RAM available, so playing YAKF is no problem for me.
But I insist that a 64k RAM version (with multiple disk-loads like in Int. / World Karate) would be very good for all Atarians that have only 64k RAM... Maybe it is possible to load in *one* level / scene / combat screen *after another* and not all of them into RAM... just a thought...
On the other hand, YAKF is a great game !! In my eyes it is the best (besides space harrier) Atari game of the last five, err ten years ... -Andreas Magenheimer.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 15 zapytań ]