26

Odp: Czym wyciągnąć pliki z ATR

Jak tylko przerobić - no to mam następną rzecz na głowie....

Ostatnio edytowany przez pajero (2009-01-03 11:14:18)

27

Odp: Czym wyciągnąć pliki z ATR

Dla mnie to wygląda na jakieś trudne. Pajero - lepiej udoskonalaj plugin do TC, no chyba, że te źródła Cię nie odstraszają ...

Ostatnio edytowany przez electron (2009-01-03 11:14:49)

pomidor

28

Odp: Czym wyciągnąć pliki z ATR

No właśnie tym się różnimy, ja piszę w VC++ 6.0 - a to są dokładnie takie żródła. I nawet kupiłem sobie legalnego Visuala...


Update: Jak zaczynałem z pluginem - też wzorowałem się na innym WCX. Ale

wywala mi błąd kompilacji, brak: #include <commoncontrols.h>
w sieci nie ma dokładnie tego *.h

dostęp do plików jest z poziomu Shella:
http://s1.fothost.pl/upload/09/01/9a412009.jpg
http://s1.fothost.pl/upload/09/01/ba42f78b.jpg

Viewiera nie znalazłem, Krótki - znasz to lepiej?


PS.
z notepada nie można "wejść" do *.adf i pobrać coś z niego do edycji.
czyli raczej IFS nam zostaje - a żródeł brak

Ostatnio edytowany przez pajero (2009-01-03 11:49:37)

29

Odp: Czym wyciągnąć pliki z ATR

O commoncontrols.h zmalazłem coś tu - nie wiem na ile to przydatne, nie znam się na programowaniu w Windows.

Co masz na myśli mówiąc "viewer"? O ile mi wiadomo, ADFView nie ma mechanizmu do podglądania plików z wewnątrz obrazu dyskietki.

Jak ktoś by się chciał pobawić w pisanie IFSa, to przyda mu się ta strona, szczególnie przykładowa implementacja systemu RomFS. Ale uwaga, pisanie drivera do jądra Windows jest naprawdę trudne.
Poza tym nadal pozostaje problem montowania plików ATR jako dyski. Wygląda mi na to, że nie da się tego zrealizować w Windows w "przezroczysty" sposób, czyli bez użycia dodatkowych narzędzi. (Co ciekawe, na ww. stronie jest narzędzie FileDisk właśnie do tego.)

A8CAS - narzędzie do 100% archiwizacji kaset Atari