76

Odp: nightshade

ok, sdx bez konfiga (czyli pewnie auto)

dziala, ale bardzo wolno - tj nie tego sie spodziewalem po tym wstepie ze na vbxe szybciej

Ostatnio edytowany przez Candle (2009-12-08 23:21:58)

przechodze na tumiwisizm

77

Odp: nightshade

xxl napisał/a:

> VBXE2, fx 1.20r atari 600xl - nie dziala
> VBXE 1.2, fx 1.20a, atari 65xe, 1mb ext ram bez kabelka - nie dziala
> VBXE 1.2, fx 1.20a, atari 65xe, 1mb ext ram z kabelkiem - nie dziala

jaki program ladujacy?

> APE 3.0.4

uzywa 6 strony ?

---
najbardziej interesuje mnie
> VBXE 1.2, fx 1.20a, atari 65xe, 1mb ext ram z kabelkiem - nie dziala

sprawdz ze sparta i z np mydosem albo jakims innym na bazie 2.5

APE loader używa strony 0600 o ile  zdążyłem się zorientować.

pomidor

78

Odp: nightshade

> dziala, ale bardzo wolno - tj nie tego sie spodziewalem po tym wstepie ze na vbxe szybciej

ok. to juz niezle
teraz nacisnij "P","T","P"
teraz bedziesz mial szybciej i pamietaj ze to jest gra a nie demo gdzie czym predzej tym lepiej ;-) to jest jeszcze rozsadna szybkosc - wg.mnie za szybko

> APE loader używa strony 0600 o ile  zdążyłem się zorientować.

ok. bedzie patch zeby z ape startowalo

---

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-12-08 23:28:31)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

79

Odp: nightshade

jest szybciej, ale praktycznie nie mam kontroli nad bohaterem - dla mnie stanowczo za trudne

przechodze na tumiwisizm

80

Odp: nightshade

XXL nie wiem jakie fragmenty pamięci są istotne, inną możlwością jest spakowanie całego obszaru pamięci, załadowanie pod bezpieczny adres i dekompresja, Exomizer to umożliwia (Super Packer ułatwia pracę z Exomizerem)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

81

Odp: nightshade

http://atari.pl/ns-vbxe.xex

teraz.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

82

Odp: nightshade

xxl, jak bardzo uniwersalny jest silnik nightshade?
Dałoby radę wykorzystać go do gry typu Ufo: Enemy Unknown, Sabre Team czy innej, typu Laser Squad?

83

Odp: nightshade

wszystko zalezy od wlozonej pracy...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

84

Odp: nightshade

To może inaczej... Czy prościej byłoby według Ciebie napisać silnik od nowa, czy wykorzystać ten z Nightshade?
Chodzi o hi-res, rzut izometryczny, usuwanie zasłaniających ścian, scrollowany na boki.

85

Odp: nightshade

tu nie ma zadnego zaslaniania(przyjrzyj sie), sciany to paski (wyzsze niz pokazane na ekranie) scroll to kopiowanie wyzej lub nizej takiego paska, nie widac tego ale gra podzielona jest na komnaty...
powiem tylko tyle, ze autor gry byl bardzo pomyslowy niewielkim nakladem uzyskal bardzo ciekawy efekt, gra jest mniej skomplikowana od KL, sprytnie maskuje swoje slabe punkty... a wyglada moim zdaniem lepiej ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

86

Odp: nightshade

silnik knight lore jest ciekawszy, można poruszać się w 3-ech wymiarach, w Night Shade poruszamy się po płaskim terenie

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

87

Odp: nightshade

troche off...ale jest taka nowa fajna gierka na Speca:  KiNG VALLEY , konwersja z MSX-a ztcp z tego roku
czy taki staff da sie przenieśc na a8?

http://www.youtube.com/watch?v=j6PO-ISLSfI

http://www.youtube.com/watch?v=Y0ceYwFqxYo

gep/lamers^dial

88

Odp: nightshade

> czy taki staff da sie przenieśc na a8?

wszystko sie da jak sie chce i troszke przylozy

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

89

Odp: nightshade

chyba nawet lepsza jest od oryginału na MSX:

http://www.youtube.com/watch?v=NDFLT_nBUjs&feature=related    no chyba, że to emulejtor zamulał

gep/lamers^dial

90

Odp: nightshade

ale chociaż nie ma tych uciążliwych spectrum-owych atrybutów (mapa kolorów) ;]

91

Odp: nightshade

Wydaje się lepsza, bo na filmie oryginał strasznie tnie. Jeśli to emulator to myślę że po prostu nie wyrabia :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem