Odp: Dla posiadaczy ZX Spectrum (czyli Dely'ego)
Aaa, kiedyś Ci pokażę, przy okazji, na jakimś zlocie. :)
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 66 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Aaa, kiedyś Ci pokażę, przy okazji, na jakimś zlocie. :)
Music-collection demo na Gumioka. Nowe, 2014.
DOWNLOAD: https://dl.dropboxusercontent.com/u/949 … ritone.tap
Zwłaszcza pierwszy numer warto posłuchać, co gościu wyrabia na beeperze.
"Tritone Demo" by FrankT.
Nowy album ZX Spectrum, w formacie MP3 (zgrany z realnego Spectruma) -
MISTER BEEP - "Chromospheric Flares".
DOWNLOAD: http://z80.i-demo.pl/MISTER_BEEP-Chromo … s_2014.zip
Nieźle pokazuje, co można zrobić na tym komputerze.
Dwa przykładowe kawałki:
http://soundcloud.com/mister_beep/miste … -the-heavy
http://soundcloud.com/mister_beep/miste … omospheric
fajne grafiki
Sparkling icicles piękne! Dzięki.
Mono: dzięki w imieniu nie znanej nikomu osoby.
Cyprian: konwerty oczywiście, jak widać, ale ciekawe, bo chociaż w tym trybie wykorzystuje się jedynie 8 kolorów, to jednak jest to tryb bez-atrybutowy na Spectrum. RGB tak zwane.
Mruga na Brytyjskich, statycznie wyświetla się na serii ATM, Eva, Pentagon SL.
Nawiasem mówiąc wystarczy je zapisać, jako IFF i normalnie wyświetlą się na ST. Ewentualnie mogą być spłaszczone. Hm. Nie wiem. Ale robiłem takie rzeczy kiedyś.
Yo,
[...] bo na AWE32 miałem podówczas 2Mb RAMu, w porywach do 4Mb pod koniec, natomiast tu miałbym 14Mb, a to już coś. [...]
Mam AWE32 (CT2760) i dwa krótkie simmy po 16MB każdy. Tylko nie mam gdzie sprawdzić, czy to w ogóle działa....
btw miałem kiedyś SB Awe64 Gold z modułem rozszerzającym pamięć do 12MB (jakoś tak)
pozdro
Ostatnio edytowany przez thePink (2014-01-09 19:37:03)
No widzisz, gdybym miał jeszcze starego PC, żeby to podłączyć, to bym to od Ciebie kupił. Bo mam do tego specjalistyczny tajemniczy tracker. :)
No ale trudno.
No to trzeba pogadać z Pinem, powinien mieć starego kompa....
tP
Nowa, bardzo fajna platformówka na Gumioka - "Terrorlandia".
DOWNLOAD (przynajmniej na razie taki link jest) -
https://drive.google.com/file/d/0B5clOn … sp=sharing
Uwaga, nie można zabić nietoperzy ani szkieletów, skacząc na nie! Tych należy unikać (jak i stalagmitów, czy co to za ku/rewstwo tam jest). Na wampiry można skakać w celach zaszkodzenia im.
Aaa, byłbym zapomniał.
Wyszła też ostatnio niezwykle przyjemna platformówa gumiaczana "Sami Troid".
Na razie DOWNLOAD widzę tylko taki:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/582 … a/sami.tap
Wcześniej nie pisałem, bo zrobili popie/rdolone sterowanie i czekałem, aż poprawią. I już poprawili.
Może więc ktoś chciałby sobie pograć, jeśli posiada inkryminowane urządzenie.
Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2014-01-15 18:26:49)
Kurde te gry na gumiaka wychodzą jak grzyby po deszczu. I są grywalne, oryginalne, a nie kolejne mutacje arkanoida czy gry w kółko i krzyżyk, a co najciekawsze rozbudowane i nikt nie marudzi że musi jakiejś namiastki dosa użyć bo za mało pamięci, chociaż ma jej naprawdę mało - jak to jest? :) Trzeba się uczyć Panowie od Spectrumowców.
Hmm, właściwie wychodzi znacznie więcej, ale część z nich jest po prostu kiepska (w stylu wczesnych lat 80s), więc tego po prostu tu nie daję, bo szkoda głowę zawracać.
Ot przykład takiej właśnie, chyba z wczoraj -
https://drive.google.com/file/d/0BykJPZ … sp=sharing
QAOP/M.
No nie dla mnie zupełnie. Dlatego takie po prostu pomijam i tyle.
Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2014-01-18 19:12:27)
Z klawiatury istotnie kiepsko :) Przydałby się joystick. Ale gdyby dodać jeszcze asteroidy i bazy to się robi taki Bosconian :)
http://www.youtube.com/watch?v=8SYK8NaAG-4
Ah, widzę, że pominąłem jedną grę z drugiej połowy zeszłego roku. Jest jednak warta wzmianki, bo o tyle ciekawa, że na Spectrum zazwyczaj nie rysuje się procesorem, jakoś się nie przyjęły te wszystkie tryby, które funkcjonują na różnorakich platformach - i po prostu wstawia się w 90% przypadków podstawowy sprzętowy tryb graficzny. Ale w sumie szkoda, bo usunięcie atrybutów nie jest aż tak strasznie trudne - robi się multicolour i kolory można sobie spokojnie zmieniać co linię. Tzn. było dużo takich efektów w demach, ale jakoś mało kto używał tego w grach.
Zaczyna się to powoli zmieniać, a ta gra logiczna na 48K - "Knights & Demons" - jest jednym z przykładów. Cholera wie, o co tam chodzi, jestem za głupi na te rebusy, ale sterowanie jest QAOP/M.
DOWNLOAD: http://kabutofactory.netne.net/images/j … monsDX.zip
Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2014-01-21 09:20:09)
pojawila sie instrukcja do SampleTrackera 2.x
http://mister_beep.republika.pl/SampleT … ectrum.pdf
muzyka tworzona tym edytorem na atari brzmi tak:
http://www.youtube.com/watch?v=OYxMTZzHR0o
jesli ktos ma ochote sprobowac moge przeniesc jego kompozycje na atari.
pojawila sie instrukcja do SampleTrackera 2.x
Słusznie.
A na BEEPERze i 48Kb program brzmi tak:
http://battleofthebits.org/arena/Entry/ … end/12111/
(przycisk "LISTEN").
Wow, przeczytałem specyfikację , posłuchałem - fajne to to nawet :)
Maskrator.FM nazwa masakruje :D
Pięknie gra.
Interface z resztą stary, jak świat (w tej oryginalnej wersji), a wciąż nie ma edytora z prawdziwego zdarzenia - który by wykorzystywał wszystkie 12 kanałów.
A szkoda, bo może brzmieć tak:
http://zxspectrum48.i-demo.pl/karbo-mug.mp3
http://zxspectrum48.i-demo.pl/karbo-new_old.mp3
Ten gościu pisze dwa osobne kawałki w dwóch osobnych edytorach, a potem je łączy kodem.
Heh, goście zrobili dokładną kopię stylu klasycznych gier z firmy Ultimate, z lat 80s.
Oczywiście to ich własna gra 48K, ale wygląda tak, że można by się nabrać.
"Land of Mire Mare".
DOWNLOAD: http://myweb.tiscali.co.uk/binman/Land% … 20Mare.zip
· Based on AGD
· Programmed by Luca Bordoni.
· Very special thanks to BiNMaN for graphic support and Mister Beep for having provided a splendid soundtrack!
Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2014-01-29 13:45:31)
Ech te gry z Ultimate są po prostu śliczne!
Szkoda, że prawdziwe Mire Mare nie ujrzało światła dziennego nigdy..... Brakujący klocek do sagi Ultimate PTG. :(
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 66 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.185 sekund, wykonano 18 zapytań ]