Temat: Jakiego programu użyć?

Witam!
Jestem prawie zielony.
Jakiś czas temu znalazłem parę kaset z grami, niektóre z nich po przez mago trans 1.6 (dzięki) do cas działa.
Mago trans ma problem z długim blokiem i aterexami więc pytania:
1. Czy istnieje jakiś emu tak jak altirra tylko z możliwością nagrania nowego casu  po wczytaniu wav do emu?
2. Czy jest jakiś program do przeróbki atarex tak by działał w emu np. Atari800Win?
3. Czy istnieje jakiś program do wglądu (coś jak hex workshop) który jest wczytany i przetworzony prost z wav ?
4. Jak przerobić długie bloki w standardowe "!" ?

Zgrałem z kasety wav mis pac man (atarex) po obcięciu ostatniego bloka (w audacity) gra działa w altirra, lecz gdy jest w cas po przez mago to klapa tak samo po przetworzeniu z powrotem w wav (mago coś źle zapisuje), czyli działa tylko w oryginalnym wav bez ostatniego bloka.

analog+hex=?? ??

2

Odp: Jakiego programu użyć?

1. Atari800-a8cas (zob. sygnaturka) obsługuje zapis kaset (także niestandardowych bloków).
3. Nie rozumieć.
4. Zamiast Twoich kaset możesz wziąć z Internetu pliki COM/XEX z tymi grami, i przerobić je na CAS za pomocą XEX2CAS.

Spróbuj zamiast MagoTrans użyć a8cas-convert - ten sobie radzi z nietypowymi blokami.

Ostatnio edytowany przez Krótki (2012-02-12 13:54:36)

A8CAS - narzędzie do 100% archiwizacji kaset Atari

3

Odp: Jakiego programu użyć?

Hej.
1. Próbowałem coś mi nie wychodzi, teraz pisze z innego kompa, spróbuję ponownie jeszcze dziś.
3. coś jak hex workshop (wczytane z wav w formie cas) - tylko dla atari 8 bit - z lewej tak jak w hex np. 5555 itd, po środku co to robi, z prawej podgląd grafiki np. stworzyłem jakiś kwadrat co se lata po ekranie.
4. największą frajdę sprawia mi jak to zrobię samemu, nie kopiuj wklej i graj.