Temat: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Silly Venture 2022 SE - miejscówka Najwyżej położona sali konferencyjnej w Polsce.
Fujinet firmware 0.5.7ecd3623 Nowa wersja firmware dla urządzenia FujiNet
Commando dla Atari XL/XE + VBXE Port światowego hitu lat 80.
TURGEN 9.0.1 - Dual Track M.in. dodanie obsługi ścieżki audio, która uprzyjemni czas oczekiwania na wgranie.
Scorched Earth i Kij Samobij Dawno nie informowaliśmy o nowych grach - poprawiamy się.
atari.area forum » Programowanie - 16/32bit » jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Jaki kompilator? Na jakiej platformie?
gcc na cygwin
znalazłem go w końcu w #include <mt_gem.h>
ale nie wiem jaką libkę mam dołączyć przy kompilacji-lgem nie wystarczy
poradziłem sobie czytając z
*(uint16_t *)(0xffff8240+(index*2));
No, jak chcesz pisać coś pod chodzi pod GEMem, to czytanie bezpośrednio z pamięci to nienajlepszy pomysł.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.122 sekund, wykonano 12 zapytań ]