Temat: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
atari.area forum » Programowanie - 16/32bit » jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Jaki kompilator? Na jakiej platformie?
gcc na cygwin
znalazłem go w końcu w #include <mt_gem.h>
ale nie wiem jaką libkę mam dołączyć przy kompilacji-lgem nie wystarczy
poradziłem sobie czytając z
*(uint16_t *)(0xffff8240+(index*2));
No, jak chcesz pisać coś pod chodzi pod GEMem, to czytanie bezpośrednio z pamięci to nienajlepszy pomysł.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 2.544 sekund, wykonano 11 zapytań ]