Temat: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Mountain, czyli obrób sobie film na Atari z 68030 Edytor video dla dużego Atari
Materiał z Giełdy Komputerowej w lubelskim Staszicu Giełda odbywała się w Lublinie w Liceum im. Stanisława Staszica.
Adam Dyba - Orko Rozmowa z autorem m.in. Syf-On Demo, The MTV Demo, a także programu Master SAM.
Wywiad z Krzysztofem Kobusem (K.K. / WFMH ^ Quartet) Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Krzysztofem Kobusem, ówcześnie znanym jako K.K./WFMH^Quartet
Lotus Esprit Turbo Challenge dla STe Została opublikowana pierwsza oficjalna wersja 1.0.
atari.area forum » Programowanie - 16/32bit » jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Jaki kompilator? Na jakiej platformie?
gcc na cygwin
znalazłem go w końcu w #include <mt_gem.h>
ale nie wiem jaką libkę mam dołączyć przy kompilacji-lgem nie wystarczy
poradziłem sobie czytając z
*(uint16_t *)(0xffff8240+(index*2));
No, jak chcesz pisać coś pod chodzi pod GEMem, to czytanie bezpośrednio z pamięci to nienajlepszy pomysł.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 20 zapytań ]