Temat: jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
3rd Annual Atari Homebrew Awards Rozpoczęła trzecia edycja głosowania na najlepszą produkcję dla ośmiobitowych maszyn Atari
New Year Disk 2021 Już dostępny
done and dusted
kronika polskiej demosceny
Adam Is Me za darmo Święta tuż, tuż, więc czas rozwiązać worek z prezentami...
atari.area forum » Programowanie - 16/32bit » jaki #include jest potrzebny do użycia vq_ctab() - aby odczytać paletę
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
według dokumentacji wydaje mi się, ze gem.h, ale niestety nie ma tam tego
Jaki kompilator? Na jakiej platformie?
gcc na cygwin
znalazłem go w końcu w #include <mt_gem.h>
ale nie wiem jaką libkę mam dołączyć przy kompilacji-lgem nie wystarczy
poradziłem sobie czytając z
*(uint16_t *)(0xffff8240+(index*2));
No, jak chcesz pisać coś pod chodzi pod GEMem, to czytanie bezpośrednio z pamięci to nienajlepszy pomysł.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 20 zapytań ]