Temat: Wykorzystanie VBXE w istniejących grach

Larek zrobił takie coś: https://www.youtube.com/watch?v=kKyFFbKSqK8

Nie wiem do końca czy to jest wykonalne, ale może dałoby się zrobić więcej?

Wiele gier działa w trybie tekstowym. Może dałoby się zaimplementować na VBXE podmienianie w locie zestawu znaków na inny?
Czyli gra ładuje konkretny zestaw znaków, a VBXE 'w locie' podmienia go na inny (np. bardziej kolorowy).
Może dałoby się to zrobić to samo z duszkami?

Wyobrażałbym to sobie tak: przed grą 'preloader' ładuje odpowiednie podmianki. Podmianki musiałyby opierać się zarówno na indeksie znaku jak i jego grafiki. Dla jednego indeksu znaku potrzebne by było możliwość zdefiniowania kilku podmian zależnie od zawartości 'oryginalnej', aby obsłużyć gry które podmieniają zestawy znaków w locie. Podmiana duszków musiałaby działać na podstawie oryginalnej grafiki duszka.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

2

Odp: Wykorzystanie VBXE w istniejących grach

VBXE nie ma zestawów znaków bardziej kolorowych, ma mapę kolorów

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

Odp: Wykorzystanie VBXE w istniejących grach

Mnie nie chodzi o to co VBXE ma, ale co mogłoby mieć.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

4

Odp: Wykorzystanie VBXE w istniejących grach

Candle kiedys podmienil  w ROBBO grafike na bardziej kolorowa.
https://www.youtube.com/watch?v=iWyurCGusz4