Powodzenia, mam nadzieję, że nie będziesz miał tak jak ja miałem przy szukaniu muzyka do gier flashowych...
Jeszcze mógłbyś napisać, w jakim formacie musiały by być utwory ? sample ? mody ? midi ? No chyba, że chodzi Ci wyłącznie o scenowców z 8bit.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa wersja ARIFE Tool od PVBest73 Uaktualniono uniwersalne narzędzie do analizy obrazów ROM i dysków Atari
Echa Sommarhack 2025 Podczas szwedzkiego party Sommarhack zaprezentowano kilkadziesiąt produkcji,
MadPascal 1.7.3 już dostępny Nowa wersja kompilatora MadPascal przynosi poprawki i optymalizacje
Echa Lost Party 2025 Wyniki, zapis wideo oraz stuff.
Lost Party 2025 startuje już jutro W Licheniu Starym rusza zlot fanów 8-bitowych komputerów
atari.area forum » Posty przez maw
Powodzenia, mam nadzieję, że nie będziesz miał tak jak ja miałem przy szukaniu muzyka do gier flashowych...
Jeszcze mógłbyś napisać, w jakim formacie musiały by być utwory ? sample ? mody ? midi ? No chyba, że chodzi Ci wyłącznie o scenowców z 8bit.
Dzięki, nareszcie mam nazwę gry, w której się tak zagrywałem na amidze, dopóki mi dyskietka nie padła - Magic Pockets!
@Ryszard: Polic Qwest ? Police Quest raczej jest niepodobne do GODS. Roger ? ten Roger ? Na temat Arctic-a nic nie znalazłem
I jeszcze pytanie: było Lost Wikings w wersji na ST ?
tu macie bardzo dobry flv/flc player: http://www.martijndevisser.com/blog/flv-player/
Nosty, możesz jeszcze raz rzucić tymi tytułami, co już podawałeś ?
Zgadałem się ze znajomym, który robi w agencji drukarskiej - odpowiedział mi że nic nowego mu nie powiedziałem, bo zwykłe starzenie papieru wywołuje się mieszaniną celulozy z tą samą substancją, która jest zawarta w kleju tektury i daje ten brązowy kolor. Plus jakaś tam dodatkowa obróbka chemiczna.
Skoro nic nowego, to można topik skasować. EOT
Mam pytanie do Was, jakie są jeszcze GODS-opodobne gry na ST (1040ST) - zaproponujecie coś ?
//EDIT: MM... no comments...
Śmiejcie się. Zobaczymy, kto będzie się śmiał za parę lat. Ja mam na czym porównywać, jaka jest różnica między kompem długo leżącym w kartonie, a takim "z szafy".
no rarytas ;) może jednak jakaś solucja ?
Może jednak ktoś by się pokusił o podanie linka, gdzie znaleźć opis, albo go napisał...
No to jak nie potrzebujesz dopisywać się na forum, to się nie loguj. Nie powinno też Ci sprawić trudności zapamiętanie "sekwencji logowania": atariarea.krap.pl/forum/login.php - po paru powtórzeniach samo wchodzi do głowy ;)
A jeżeli chodzi Ci o sprawdzenie, co się ostatnio wydarzyło na forum, to ja używam skrótu: atariarea.krap.pl/forum/search.php?action=show_24h i mam wątki z ostatnich 24godzin. Zapewne parametr action może przyjmować inne wartości niż "show_24h" - ale to trzeba by już Kierownika podpytać.
Oba linki idzie "zatinować" i nauczyć się skrótu - np. dla ostatnich 24 godzin ten skrót to: tiny.pl/2r7v, a dla logowania: tiny.pl/2r7b
Witam, właśnie zauważyłem pewną rzecz - wszelkie pudełka tekturowe działają destruktywnie na kolor naszego sprzętu!
Przekonałem się o tym w prosty sposób - nawet bardzo zżółknięte sztuki (takie jak np. moja - prawie zbrązowiała) są od środka kremowobiałe. Tak samo klapki...
Parę miesięcy temu wracając do życia atrowskiego po wyciągnięciu mojej atarki na światło dzienne i rozpoczęciu "renowacji" (dowiedziałem się, że "tunning" to słowo obraźliwe dla starych komputerów lol ) resztę "latających elementów" wsadziłem do pudełka tekturowego (takiego typowego, z brązowej tektury trójwarstwowej, z falowaną warstwą w środku) - m.in. także klapkę z expansion...
Teraz wyciągnąłem "skarby" - otwieram, patrzę... klapka z expansion zżółkła od środka!! I tylko w tych miejscach, w których przylegała do kartonu!
Jednym zdaniem: KARTON TWÓJ WRÓG! Nie wiem, czy coś by dało owinięcie pierw sprzętu w piankę polystyrenową lub też zwykłą folię pakową... na pewno kartony u mnie przegrały - nie dość, że z wierzchu bledną, to od środka szkodzą.
Podejrzewam, że to działanie kartony zawdzięczają właśnie klejowi, który jest bazą tektury - nie da się nie zauważyć, że tektura jest brązowa... prawdopodobnie ulatniające się z kleju związki silnie reagują z plastikiem niezależnie od obecności promieni słonecznych (moja atarka dziesięć lat przeleżała w najciemniejszym miejscu, za to właśnie wsadzona do kartonu bez żadnych folii - efekt znacie). Tak więc ostrzegam - jak najdokładniej izolować sprzęt od kartonu.
//EDIT: nie ma to jak styropiany w komorze próżniowej zawieszone na platynowych niciach...
//EDIt2: jeszcze lepsza jest poduszka magnetyczna (by Nosty)
//EDIT3: a żeby się powierzchnia całkiem nie zasrała, to w papier toaletowy zawinąć (by Grzeniu)
//EDIT4: a kto da więcej ?
//EDIT5:
Zasada 6:
Nie offtopikujemy w tematach oraz nie dopisujemy głupich komentarzy ponieważ moderator może je skasować oraz nagrodzić urlopem.
są równi i równiejsi ?
Mazi, mógłbyś zrobić fotki "z zapałką" i podesłać/umieścić gdzieś ? Z lewej, z przodu, od góry i tyłu ? Była by na wzór.
BTW: wszystko bym projektował tak, by było do poskładania bez klejenia - na "prosty ogon":
czy ma być tylko na klawiaturę, czy na całą górę obudowy ?
//EDIT:
Istnieje możliwość przygotowania rysunku przez naszego grafika. Cena za przygotowanie grafiki wynosi od 30,00 zł netto w zwyż (w zależności od stopnia skomplikowania). Do grubości 3mm możemy ciąć tworzywa i sklekejki. Do wyceny graweru również potrzebna jest grafika.
Liczą się... Zaczyna mnie to wkurzać, już drugi raz prosiłem ich o informację, jaki jest koszt materiału. Dosłownie mailowa ciuciubabka.
Na to:
4. Czy macie Państwo jakieś rozwiązania na łączenie nieklejone elementów ?
Będąc u Państwa oglądałem kostkę złożoną z płytek połączonych na jaskółczy ogon (prosty ogon),
jednakże przy większych powierzchniach będzie istniała konieczność usztywniania powierzchni wkrętami
- wymagało by to wykonania tulejek do mocowania wkrętów lub też innego rozwiązania
(słupki kwadratowe z nacięciami klinowymi ?) - proszę o sugestię.
wogóle nie dostałem odpowiedzi - prawdopodobnie w przypadku obudowy trzeba będzie zamówić słupki kwadratowe właśnie z takimi nacięciami (nic nie piszą, czy wykonują tulejki fi5 ) - i będą to chyba jedyne miejsca, gdzie trzeba będzie kleić.
Kaz przyjmie do dokumentatorium każdą ilość* w postaci elektronicznej... (* - o ile serwer "wytrzyma")
No to mi napisali odpowiedź...
Witam,
proszę o przełanie rysunków w postaci wektorowej w corelu. Cena obliczana jest na podstwie czasu pracy urządzenia. Proszę również o podanie ilości.
Tyle, że nie napisali, jakie są koszty materiałów... można zamiawiać z kolorowych plastików, pleksi, szkła*, aluminium*, skóry*, drewna* (* - nie jestem pewien, czy cięcie, czy tylko grawerowanie).
Jeżeli np. chcielibyśmy na brzegach ząbki takie, jak są w XL, to praktycznie dwukrotnie wydłuża linię cięcia danej płaszczyzny...
Dziś jeszcze zrobię schemat elementów obudowy karta w corelu, jutro wyślę. Ewentualnie ze względu na ilość - kto byłby wstępnie zainteresowany ? Chyba szarpnę się też na zrobienie projektu przeźroczystej/jednolitej obudowy do atarynki - nic mnie to nie kosztuje, niech sobie liczą - jakby cena była w miarę rozsądna, to kto wie...
//EDIT: nie napisali też nic, jakie by były koszty przygotowania projektu przez nich, jakby im przekazać wzorzec...
Do czego ten kart: http://allegro.pl/item401465568_19_tele … atari.html ?
jeśli to nie pomoże to prosze:
0 X 0 0 X
_0 0 0 0widok od strony :) - otworów - zaznaczone IKSAMI otwory zamieniamy miejscami - tzn syglały w nich występujące - i mysz od amigi = ST
Do tego co podał Pin w sprawie podłączenia myszki z Amigi dodam swoje trzy grosze - nie trzeba do tego rozwalać wtyczki - niby jest ona zdejmowalna i ze sztywnej gumy, ale po latach ta guma twardnieje i robi się łamliwa, przez co można bardzo łatwo rozwalić wtyczkę. Łatwiejszy sposób to otwarcie myszki (odkręcenie dwóch śrubek) i popatrzenie dokąd idą kabelki - będzie to złącze ośmiożyłowe. Ciekawcy mogą sprawdzić*, które przewody idą do dziurek wskazanych przez Pina - dla tych, którym nie chce się sprawdzać mam podpowiedź - to jest przewód trzeci od góry i trzeci od dołu:
^^^ do wyprowadzenia kabelka z myszy ^^^
..........................
.................. |---|
.................. || || czarny
.................. |---|
.................. || || niebieski
.................. |---|
.................. || || brązowy [X]
.................. |---|
.................. || || pomarańczowy
.....[płytka]..... |---|
.................. || || biały
.................. |---|
.................. || || żółty [X]
.................. |---|
.................. || || czerwony
.................. |---|
.................. || || szary
.................. |---|
..........................
..........................
zaznaczone [X] przewody należy zamienić - potrzeba do tego igły albo wąskiego wkrętaka zegarmistrzowskiego - przed wyjęciem śledzia z otworu przeszkadza mały języczek blokujący, widoczny od góry łącza po wyjęciu go z płytki - jedną ręką dwoma palcami trzymamy za przewód, który chcemy wyjąć, drugą przytrzymujemy złączkę i jednocześnie nie za mocno wpychamy końcówkę wkręta w języczek - powinien ustąpić. Po wyjęciu obu przewodów zamieniamy je miejscami, jeżeli nie uszkodziliśmy języczków, powinno być słychać cichy "ptsryk" jak zaskakują.
Po tym wystarczy skręcić i myszka bez problemów powinna już działać - miłej zabawy** :)
Ci, którzy nie boją się majsterkowania mogą zrobić coś jeszcze - a mianowicie pokusić się o zamontowanie mikroprzełącznika z boku|tyłu|przodu myszy - dzięku temu mysz staje się myszą uniwersalną :)
Uff... rozpisałem się - proponuję to wsadzić do atariki, może się komuś jeszcze przydać :)
PS. nie gwarantuję, że we wszystkich myszach układ złącza będzie taki sam (teoretycznie powinien być) - można to sprawdzić odkręcając płytkę - trzeci pin złącza od góry (od strony wejścia kabelka) idzie do pierwszego rezystora pod nim i pierwszej nóżki z prawej strony układu (widok od strony druku); trzeci od dołu powinien iść do lewej strony drugiego rezystora pod nim oraz do pierwszej nóżki z lewej strony układu (także patrząc od strony druku). Układ powinien być standardowy - u mnie to BA10339, płytka wyprodukowana przez Mitsumi Elec. Co. LTD
--------
* - wypiąć złącze z płytki, żaróweczka, bateryjka trzy kawałki drucików - jeden od + bateryjki do jednego z otworów wskazanych przez Pina, drugi od bateryjki do żaróweczki, trzeci od żaróweczki i... jego końcówkę wtykami po kolei do dziurek złącza.
** - oczywiście, jeżeli myszka i gniazdko są jest sprawne, bo jak nie są, to to nie pomoże...
//EDIT: niestety, na chwilę obecną nie mam możliwości zrobienia zdjęć - dysponuję tylko kamerką internetową, która bardzo rozmywa obraz i niedoświetla go (nie było by widać poszczególnych kolorów)
Wysłałem zapytanie, jest możliwość nie tylko z pleksi, ale ze szkła grawerskiego (tu chyba tylko ozddobniki da się robić), aluminium, jakiegoś stopu powlekanego, kolorowanych plastików. Pisałem, że większe powierzchnie składa się z płytek łączonych na ząbki ?
O to, jakie są koszty wykonania wg. własnego projektu lub u nich w pracowni, też zapytałem.
//EDIT: czekam na odpowiedź, zapytanie wysłałem z firmowego adresu, powinni potraktować poważnie.
Zaxon - odkąd Twoją pracownie zobaczyła na zdjęciach moja narzeczona mam święty spokój ;)
Dokladnie! Ja tez pokazalem swojej z komentarzem: "widzisz, co inne zony musza znosic" ;)
To teraz wstając rano z łóżka ja też będę mógł powtarzać na dodanie otuchy: "wstań, powiedz nie jestem sam" :D
//EDIT: stał się cud!! Moja żona godzinę walczyła w GODS na ST!!
Hej, z tego co się dowiedziałem, to wszystko zależy od linii cięcia - kojarzycie te 'przestrznne puzzle', gdzie elementy to były płytki powycinane pod różnymi kątami ? Więc coś takiego oni mają w ofercie handlowej. Figury przestrzenne składają "na ząbki" - dokładność do paru nanometrów- kart to nie problem, bo w sumie byłyby potrzebne 3 rodzaje elemetów: bok, przód/tył, góra. Obudowa/pokrywa - jeżeli sprowadzić by ją do powierzchni prostych też by była niczego sobie :-))).
U nich powinno być w miarę tanio, ponieważ większość maszyn do cięcia w Polsce pochodzi z ich produkcji...
Podpytywać dalej ?
dzięki, wpadłbym jak śliwka w kompot :/
//EDIT: pod jakimi numerami najczęściej występowały kości dram64kx4bit ? a 64kx1bit ? Od Zenona już wiem, że co producent to drobna zmiana nazwy, żeby opłat licencyjnych nie ponosić...
Witam,
tak sobie przypomniałem, że w moim mieście jest firma, która laserowo wycina różne trójwymiarowe rzeczy w pleksi - różne kostki, breloczki, nakładki itp. - jeżeli było by z parę osób zainteresowanych, można się pokusić o zapytanie, ile by wykonanie takiej obudowy kosztowało...
Bylibyście chętni ? Swego czasu była moda na przeźroczyste obudowy joysticków - np. taki sv-127...
Jakby się uprzeć, to można by i zamówić całą obudowę do atarynki...
http://www.nikomp.com.pl/cgibin/shop?search=4464 ten tekst na żółtym to zapewne też on napisał ;)
no właśnie się wybieram i wybrać nie mogę... - może przez to, że jak za smarkatego tam latałem to był tam taki wielki nieprzyjemny facet za ladą, co na wszystkich burczał :)
Zaxon, czytasz ? Mówiłem ? a Ty mnie za to zbić chciałeś :P
atari.area forum » Posty przez maw
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 21 zapytań