Hi!
The are many changes on RadioUXA web page now, but I'm don't sure that I correctly understand... is that true that RadioUXA are reactivated and on next Sunday will be next broadcast?
with regards
Jihad
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Port gry Toadies na Atari STE Toadies, turowy klon Worms z Amigi, trafia na Atari STe dzięki projektowi KtZ i AGT.
Wonder Boy na Atari z VBXE Pierwszy świat konwersji hitu z automatów na małe Atari z kartą VBXE jest już grywalny.
RASTER Music Tracker 1.36.0 Nowa wersja popularnego programu RASTER Music Tracker 1.36.0 m.in. wsparcie dla skryptów i dużo, dużo więcej!
Gearlynx 1.2.32 Aktualizacja emulatora Gearlynx z poprawkami VSync i lepszą obsługą kontrolerów.
NGA 0.9.3. Nowatorski asembler 6502 NGA automatyzuje zarządzanie pamięcią 6502, wykrywając błędy w fazie budowy.
atari.area forum » Posty przez jihad
Strony 1
Hi!
The are many changes on RadioUXA web page now, but I'm don't sure that I correctly understand... is that true that RadioUXA are reactivated and on next Sunday will be next broadcast?
with regards
Jihad
Hi!
Thank you very much for translation.
It's sad but ture... this is the end of RadioUXA :( I'm so sorry.
with greetings
Jihad
Hi!
I have one question about RadioUXA web page...
what wrong with it?
There are no more links to audio stream?
with regards
Jihad
Strony 1
atari.area forum » Posty przez jihad
Wygenerowano w 0.008 sekund, wykonano 75 zapytań