najuczciwsza metoda:
- bierzemy dwa komputery, których szybkość chcemy porównać
- puszaczamy je z 10 piętra
- ten, który najszybciej przypierdoli w glebe wygrywa :P
W tym wypadku szybkość będzie zależeć głównie od ciężaru i opływowości obudowy :-)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Rings of Medusa 2: kod źródłowy! opublikowało kod źródłowy klasycznej gry Rings of Medusa 2 na Atari ST/Amiga z 1991 roku.
Harmonogram Silly Venture 2025 Prezentujemy pełny harmonogram wydarzeń od 20 do 23 listopada.
Nowy teaser RM800XL - launcher gier Revive Machines zaprezentowało kolejny film o RM800XL. To zaawansowany launcher gier z wieloma opcjami.
Atari CAS Play 0.05 - CAS w przeglądarce Krystone wydał Atari CAS Play 0.05, narzędzie do odtwarzania i konwersji plików .CAS w przeglądarce!
TasmARI - nowy projekt dla Atari Innowacyjne urządzenie łączące Atari ze światem IoT.
atari.area forum » Bałagan » Porownywanie predkosci
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
najuczciwsza metoda:
- bierzemy dwa komputery, których szybkość chcemy porównać
- puszaczamy je z 10 piętra
- ten, który najszybciej przypierdoli w glebe wygrywa :P
W tym wypadku szybkość będzie zależeć głównie od ciężaru i opływowości obudowy :-)
Autor stronki wspomina coś o nadsyłaniu własnych wyników. Można wysłać efekty działania lepszego interpretera + mały komentarz.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Bałagan » Porownywanie predkosci
Wygenerowano w 0.012 sekund, wykonano 52 zapytań