..fox: ilu znasz koderów/programistów używających w edytorze do programowania czcionki nieproporcjonalnej?
Raczej większość :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Jak napisać grę na Atari - cz. 8 Premiera ósmej części popularnej serii poradników Larka o tworzeniu gier na Atari już 28 lipca!
TONY - Ark of the Covenant Kontynuacja przygód Tony'ego na Atari 8-bit, bez przemocy, z naciskiem na spryt i eksplorację.
ABBUC Software Contest 2025: Zgłoszenia Sprawdź aktualną listę programów zgłoszonych do konkursu ABBUC Software Contest 2025. Termin mija 31 lipca!
Gopher2600 0.50.0 Nowa wersja emulatora Atari 2600 z usprawnieniami i nowymi funkcjami debuggera.
Steem SSE 4.2.0 już dostępny Nowa wersja emulatora Steem SSE z istotnymi usprawnieniami i nowościami
atari.area forum » Bałagan » do koderów niekoniecznie atarowskich
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
..fox: ilu znasz koderów/programistów używających w edytorze do programowania czcionki nieproporcjonalnej?
Raczej większość :)
Tfu, miało być proporcjonalnej.
Zresztą fox mnie zmylił ;)
Przepraszam za zmyłkę. :) Ja używam takiej czcionki, zresztą to ustawienie domyślne w SciTE.
eru: co do diffow - to chyba kazde narzedzie ma - tyle ze narzedzie to jedno, a nawyk commitowania to drugie. git az zacheca do uzywania microcommitow, ktore albo zostawiasz jak sa, albo - przerabiasz w wieksze patchsety. nie potrzeba do tego ni windy, ni tortoisow (do svn przez poltora roku uzywali zabugowanej wersji libneon, mimo ze laty dawno juz wyszly).
skoro juz fox zaczepnie wspomnial - jesli uzywasz linuksa/bsd - polecam gvim jako srodowisko do kodowania + meld - jako narzedzie do diff/merge.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Bałagan » do koderów niekoniecznie atarowskich
Wygenerowano w 0.014 sekund, wykonano 56 zapytań