Odp: GTIA TRITONE contest
Dobrze napisane - jakoś :P
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Z tego co pamiętam, to SDX też się wysypał na Octopus. Gra musiała być uruchomiona bez Sparty.
Wiecie ale ekhm... Bardzo duża część gier nie pójdzie pod ŻADNYM dosem :) Bo prostu za mało jest na to pamięci - to właśnie dlatego powstały loadery. Natomiast szansa na to że coś nie pójdzie pod Spartą jest akurat znacznie mniejsza niż pod każdym innym dosem.
Pisząc SDX miałem na myśli również loadery zwiazane z SDX. Octopus zajmuje RAM powyżej $2000, więc to nie ten problem.
ostatni dzien glosowania...
w miedzyczasie: http://atari.pl/raisin.mp3
Ostatnio edytowany przez xxl (2014-03-09 10:05:51)
xxl, a znalazłby się source twojego portu Tritona? bo może dałoby się troszki przerobić żeby mógł ładować większe moduły
wlasnie chodzi o to zeby wykorzystac te dostepna pamiec w dopalkach
bo nie sprawdzalem jeszcze, ale zakladam ze Twoj Tritone uzywa tylko podstawowych 64kb
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.071 sekund, wykonano 16 zapytań ]